بازی Greedfall 2
یحیی رحیمی

بازی GreedFall 2 The Dying World برای کنسول و کامپیوتر معرفی شد

یحیی رحیمی 29 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
333 بازدید

شرکت Nacon با همکاری استودیو Spiders رسما از شماره جدید مجموعه بازی GreedFall رونمایی کردند. بازی GreedFall 2 The Dying World با انتشار تیزر کوتاهی به همراه چندین تصویر و توضیحات کوتاه برای کنسول‌های نسل نهم و کامپیوتر (استیم) معرفی شد. بازی گریدفال 2 قرار است در سال 2024 منتشر شود و وقایع داستانی قبل از بازی اول را روایت کند.

مدیرعامل شرکت Nacon به نام آلن فالک در بیانیه‌ی مطبوعاتی منتشرشده نوشت:‌ «ما هیجان‌زده‌ایم که بازی GreedFall 2 را برای عموم معرفی کنیم. بسیاری از طرفداران در سراسر دنیا درخواست این دنباله را داشتند و ما مفتخریم که این بازی جدید را برای طرفداران و عاشقان آن منتشر کنیم. امیدواریم که بازی به مذاق طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی، داستانی و اکشن فانتزی خوش بیاید».

مدیر و مؤسس استودیو Spiders نیز در ادامه افزود: «در حالی که ما روی بازی Steelrising کار می‌کنیم، عشق ما به جهان گریدفال هیچ‌گاه محو نشده است و هیجان‌زده‌ایم که بازگشت آن را می‌بینیم. بازی‌کنان در این فصل جدید امکان جستجو قاره کهن و محیط‌های گسترده‌تر و وسیع‌تر را خواهند داشت. آن‌ها با شخصیت‌های تازه‌ای ملاقات می‌کنند و ماجراهای تازه‌ای را تجربه می‌کنند؛ امیدوارم که ماجراجویی فراموش‌نشدنی داشته باشید».

بازی GreedFall 2 The Dying World

داستان بازی GreedFall 2 The Dying World

بنابر توضیحات منتشرشده، فرمول اصلی بازی اول رعایت شده است. بازی GreedFall 2 The Dying World در عین حال روی داستان و تصمیم‌های بازی‌کننده تمرکز می‌کند و شامل گیم‌پلی تازه‌ای در فرم مبارزات تاکتیکی است. داستان بازی گریدفال 2 سه سال قبل از وقایع بازی اصلی شروع می‌شود. در این بازی می‌توان کنترل شخصیت Teer Fradee را به دست گرفت و جلوی نیروهای Gacane ایستاد.

دنیای بازی با قشرهای مختلفی پر شده است و در عین حال ویروسی خطرناک و فساد سیاسی باعث ایجاد جامعه‌ای ناپایدار شده است. امکان استفاده از دیپلماسی یا جنگ را خواهید داشت و باید به متحدان خود کمک کنید تا در نهایت کنترل قاره کهن در اختیار شما قرار گیرد. شهرهای مختلفی در بازی وجود دارند و بازی‌کننده امکان کنترل آن‌ها را خواهد داشت. می‌توانید شخصیت خود را بسازید و سپس به تیم اضافه شوید و همراه بقیه به انجام مراحل بپردازید.

روند بازی یک نقش‌آفرینی عمیق خواهد بود که هرکدام از تصمیمات روی نتیجه نهایی و ماجراجویی شما تأثیر می‌گذارد. در عین حال دیپلماسی و گفتمان، سوءاستفاده و جنگ نیز شیوه‌های دیگری برای پیشرفت در این جهان هستند. توسعه‌دهنده تصاویری از بازی GreedFall 2 منتشر کرده است که فضای زیبا و منحصر به فرد قاره کهن را نشان می‌دهند. منتظر انتشار بازی در سال 2024 برای کنسول و کامپیوتر باشید.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

داستان بازی GreedFall 2 چیست؟

بنابر توضیحات منتشرشده، فرمول اصلی بازی اول رعایت شده است. بازی GreedFall 2 The Dying World در عین حال روی داستان و تصمیم‌های بازی‌کننده تمرکز می‌کند و شامل گیم‌پلی تازه‌ای در فرم مبارزات تاکتیکی است. داستان بازی گریدفال 2 سه سال قبل از وقایع بازی اصلی شروع می‌شود. این بازی می‌توان کنترل شخصیت Teer Fradee را به دست گرفت و جلوی نیروهای Gacane ایستاد.

۱
بازی GreedFall چه زمانی منتشر می‌شود؟

منتظر انتشار بازی در سال 2024 برای کنسول و کامپیوتر باشید.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.