Call-of-Duty-Vanguard
یحیی رحیمی

بازی Call of Duty Vanguard معرفی شد: تمام آنچه باید بدانید

یحیی رحیمی 29 مرداد 1400 1 دیدگاه
2,613 بازدید

استودیو Sledgehammer Games با برگزاری یک رویداد بسیار جالب در بازی وارزون و مجاب کردن بازی‌کنان به از بین بردن قطار، بازی Call of Duty Vanguard را به‌صورت رسمی معرفی کرد. تازه‌ترین نسخه از مجموعه‌ی کال آو دیوتی به نبرد جنگ جهانی دوم و یگان ویژه می‌پردازد که در چهار نقطه از دنیا ادامه پیدا می‌کند. بیست نقشه از همان ابتدا در بخش چند نفره در دسترس خواهد بود و همچنین شاهد یکی از زیباترین گرافیک‌های ساخته‌شده در مجموعه هستیم که توسط موتور گرافیکی IW8 که قبلاً در بازی Modern Warfare‌ استفاده‌شده، خلق‌شده است.

بخش داستانی بازی Call of Duty Vanguard

بدون شک استودیو Sledgehammer استاد ساخت شوترهای جنگ جهانی دوم است و پس از بازی Call of Duty WWII، بار دیگر به نبردهای نفس‌گیر جنگ جهانی در چهار نقطه‌ی مختلف از دنیا می‌پردازد. برعکس تمامی بازی‌های دیگر، این بار داستان از دید چهار مأمور ویژه روایت می‌شود که هرکدام سرباز یک کشور از جبهه‌ی متفقین هستند و برای بیرون راندن متحدین و شکست آن‌ها تلاش خواهند کرد. اولین شخصیت بازی، سرباز وظیفه لوکاس ریگز نام دارد که استرالیایی است؛ اما برای ارتش بریتانیا می‌جنگد.

دومین شخصیت، گروهبان آرتور کیگنزلی نام دارد که اصالتاً انگلستانی است و در جوخه‌ی چتربازها قرار دارد. سومین شخصیت، ستوان وید جکسون از نیروی دریایی ایالات‌متحده است و وظیفه‌ی نبرد در اقیانوس آرام را بر عهده دارد. آخرین شخصیت هم ستوان پولینا پتروا از ارتش سرخ شوروی است که تک‌تیرانداز خبره‌ای است و در پیاده‌نظام 138 شوروی خدمت می‌کند. هر بخش از داستان توسط یک شخصیت روایت می‌شود و هر شخصیت هم دارای ویژگی‌ها و توانایی‌های مخصوص به خود است که باعث ایجاد یک داستان متفاوت می‌شود.

بازی Call of Duty Vanguard

داستان بازی Call of Duty Vanguard در بخش‌های مختلف جهان ازجمله: شمال آفریقا، شرق و غرب اروپا و همچنین اقیانوس آرام جریان می‌یابد و شاهد زیباترین گرافیک ممکن در مجموعه‌ی کال آو دیوتی هستیم.

بخش چندنفره

بخش چندنفره بازی Call of Duty Vanguard با 20 نقشه‌ی متفاوت منتشر می‌شود. شانزده مپ به‌صورت 6v6‌ خواهد بود که شامل محیط‌هایی با بیشترین میزان تنوع است و به گفته‌ی اکتیویژن، مهیج‌ترین نبردها در تاریخ این مجموعه، انتظار بازی‌کنندگان را می‌کشد. این بخش هم مشابه عناوین پیشین، ریتم بسیار سریعی دارد و به لطف مکانیسم‌های جدید، ارزش تجربه‌ی بازی را بالا برده است. علاوه بر مپ‌های 6v6، شاهد یک حالت جالب 2v2 هستیم که اولین بار در بازی Modern Warfare‌ معرفی شد. این حالت جدید که Champion Hill نام دارد، بسیار سریع و نفس‌گیر است و چهار نقشه‌ی طراحی‌شده برای آن، باعث نزدیک شدن بازی‌کنان به یکدیگر می‌شود.

Call-of-Duty-Vanguard

اکتیویژن قول انتشار اطلاعات بیشتر را هنگام انتشار نسخه‌ی آزمایشی داده و درنتیجه، منتظر خبرهای بیشتر بمانید.

زامبی ادامه می‌یابد

معمولاً بهترین بخش زامبی مربوط به مجموعه‌ی Black Ops است و استودیو Treyarch استاد ساخت چنین بخش است. خوشبختانه حالت زامبی بازی Call of Duty Vanguard هم توسط همین استودیو ساخته‌شده و قرار است ماجرای ترسناک و مهیب Dark Aether را با مکانیسم‌های جدید ادامه دهیم. ازآنجایی‌که بخش زامبی نسخه‌ی کلد وار توسط یک موتور دیگر ساخته‌شده بود، جالب است ببینیم حالت زامبی با موتور گرافیکی IW8 چطور خواهد بود. انتظار دریافت پیش‌ درامد حالت زامبی را در طی هفته‌های آینده داشته باشید.

کال آو دیوتی

وارزون با مپ جدید درراه است

بازی وارزون بزرگ‌ترین تغییر از زمان انتشار تابه‌حال را به لطف بازی Call of Duty Vanguard دریافت می‌کند. مپ اصلی بازی توسط یک نقشه‌ی جدید که تماماً توسط استودیو Raven ساخته‌شده، جایگزین می‌شود و فضای بازی هم به جنگ جهانی دوم شباهت پیدا می‌کند. خوشبختانه یک سیستم آنتی‌چیت جدید به‌منظور غلبه بر تعداد زیاد هکرها به کار گرفته می‌شود که فعلاً کارایی آن مشخص نیست و باید منتظر انتشار بازی در روز 14 آبان باشیم.

تمامی فعالیت‌های انجام‌شده در بازی منتقل می‌شود و مهم نیست از چه زمانی شروع به بازی کرده باشید، تمامی فعالیت‌های شما ازجمله رنک و جوایز بتل پس باقی خواهد ماند. ادغام بازی وارزون با Call of Duty Vanguard اتفاق بزرگی است که هنگام انتشار رخ می‌دهد و روند عرضه‌ی آپدیت‌های جدید هم مشابه سال گذشته خواهد بود. مانند همیشه، آپدیت‌های فصلی به‌صورت هم‌زمان برای بخش چندنفره و وارزون منتشر می‌شود.

وارزون

تاریخ انتشار Call of Duty Vanguard

کال آو دیوتی جدید به‌طور جداگانه برای کنسول‌های جدید ساخته‌شده و زیباترین بازی مجموعه ازلحاظ گرافیکی را خواهیم دید. کیفیت بصری دنیای بازی به تصاویر واقعی نزدیک شده و تفاوت زیادی میان نسخه‌ی نسل نهم و هشتم بازی وجود خواهد داشت. Call of Duty Vanguard برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و کامپیوتر در روز 14 آبان منتشر می‌شود. مانند همیشه منتظر آیتم‌های جذاب و محتوای پس از انتشار فوق‌العاده باشید.

نظر شما در مورد کال آو دیوتی امسال چیست؟ آیا این بازی از پس رقیبان سرسختش بر خواهد آمد؟

منبع: CallofDuty

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی Call of Duty Vanguard چه زمانی منتشر می‌شود؟

تازه‌ترین شماره از مجموعه‌ی کال آو دیوتی روز 14 آبان ماه برای کنسول‌های ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و کامپیوتر منتشر می‌شود.

۱
داستان بازی Call of Duty Vanguard در چه موردی است؟

داستان بازی Call of Duty Vanguard به وقایع جنگ جهانی دوم در چهار بخش مختلف از جهان از جمله:‌ شمال آفریقا، شرق و غرب اروپا و آقیانوس آرام می‌پردازد. بازی‌کننده کنترل 4 شخصیت را در دست خواهد داشت و هر بخش از داستان، توسط یک شخصیت روایت می‌شود.

۲
وارزون با انتشار Call of Duty Vanguard چه تغییری می‌کند؟

بازی وارزون با انتشار کال آو دیوتی جدید، یک نقشه‌ی کاملا نو دریافت می‌کند و همچنین سیستم آنتی‌چیت قدرتمندی در راه است که جلوی تمامی هکرها را خواهد گرفت.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    گیمر کالاف دیوتی و بتلفیلد

    مهمان

    سلام
    با اینکه تریلرش نیومد ولی از عکساش و گرافیکش خوشم اومد ، چه‌ گرافیکی داره
    باید ببینم رو ایکس باکس وان چطوریه ؟

    امیدوارم داستانش طولانی باشه .

    اسپم
    کالاف دیوتی WWII رو ۴ مرحله ی اولش رو رفتم ولی از اون به بعد رو نتونستم بعدش بازیش کردم و تونستم بازی رو خلاص ‌کنم .
    امیدوارم این نسخه هم همراه با بتلفیلد عالی باشن
    با تشکر که سریع پوشش دادید .

    پاسخ دهید