GTA-Vice-City
یحیی رحیمی

زمان انتشار ریمستر سه گانه GTA لو رفت

یحیی رحیمی 18 مهر 1400 بدون دیدگاه
6,655 بازدید

شرکت راک استار پس از ماه‌ها شایعه و گمانه‌زنی، بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition را رسماً معرفی کرد و نوید بازگشت شماره‌های کلاسیک این مجموعه را با ظاهر و مکانیسم‌های مدرن داد. سه گانه GTA مربوط به دوران پلی استیشن 2 است و گرافیک بازی‌های ویدیویی از آن موقع تابه‌حال تغییرات زیادی به خود دیده است. راک استار قول داده که به زودی بازی را منتشر کند، اما هنوز زمان انتشار دقیق را اعلام نکرده است، اما یک افشاگر قابل‌اطمینان، تاریخ دقیق را لو داده است.

تام اندرسون که تابه‌حال اطلاعات زیادی را از بازی‌های مختلف از جمله کال آو دیوتی و بتلفیلد لو داده، مطلب قابل‌توجهی را در مورد زمان انتشار سه گانه GTA برای GamingIntel نوشته و ما را از تاریخ نهایی آگاه کرده است. بنابر گفته‌ی منابع نزدیک به اندرسون، ریمستر سه گانه GTA روز 11 نوامبر 2021 برابر با 20 آبان امسال برای کامپیوتر و کنسول منتشر می‌شود. راک استار قول داده بود که اطلاعات بیشتری را به مناسبت بیست سالگی بازی GTA 3 که روز 22 اکتبر خواهد بود، منتشر کند.

انتشار بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition در روز 20‌آبان منطقی به نظر می‌رسد. گزارش‌های پیشین و شایعات، حاکی از انتشار بازی در ماه نوامبر بود و در سوی دیگر، ریمستر GTA V که قرار بود در آبان منتشر شود، به یک‌باره تأخیر خورد و زمان انتشار آن به مارس 2022 تغییر پیدا کرد. ممکن است تأخیر بازی، به دلیل انتشار ریمستر سه گانه GTA در آبان بوده باشد و تغییر برنامه‌ها و زمان‌بندی، یکی از دلایل تأخیر انتشار GTA V برای کنسول‌های جدید باشد.

معرفی کامل ریمستر سه گانه GTA به زودی انجام می‌شود

بنابر بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط راک استار، انتشار ریمستر سه گانه GTA‌ به مناسبت بیست سالگی بازی جی تی ای 3 انجام می‌شود. انتشار این کلکسیون به معنی از دسترس خارج شدن نسخه‌های پیشین است و دیگر نمی‌توان GTA San Andreas و وایس سیتی را از فروشگاه‌های متفاوت خریداری کرد. در حال حاضر اطلاعات اندکی از بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition در دست داریم و هیچ تصویری نیز از کیفیت گرافیکی بازی در دسترس نیست؛ البته شایعاتی وجود دارد که گرافیک بازی، مشابه نسخه‌های ماد شده است و راک استار، تغییری در بافت‌ها ایجاد نکرده است.

Gta-trilogy-remastered

در صورتی که ادعای تام اندرسون صحیح باشد، ریمستر سه گانه GTA روز 20‌ آبان برای کنسول و کامپیوتر منتشر می‌شود. گفتنی است نسخه موبایل در سال 2022 از راه خواهد رسید.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.