eFootball-2022
یحیی رحیمی

اولین آپدیت بزرگ بازی eFootball ششم آبان منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 17 مهر 1400 1 دیدگاه
7,392 بازدید

کونامی پس از انتشار ناقص بازی eFootball و دریافت پایین‌ترین امتیازهای تاریخ استیم، قول انتشار آپدیت بزرگی را در آبان ماه داده است. بازی ای فوتبال توسط افراد زیادی مورد انتقاد و تمسخر قرار گرفت و باعث شد تا کونامی مجبور به عذرخواهی شود و برای حل مشکلات پیش آمده، دست به کار شود. آپدیت جدید روز 6 آبان از راه خواهد رسید.

مشکلات متنوعی در بازی eFootball یافت می‌شود که تنها به ظاهر بازیکنان ختم نمی‌شود و باگ‌ها و گلیچ‌ها عمیق‌تر از آن است که فکر می‌کنید. برای نمونه رفتار توپ در بازی یکسان نیست و ممکن نسبت به یک بازیکن واکنش نشان دهد یا اینکه از زمین غیب شود. کونامی بار دیگر از طرفداران عذرخواهی کرده و قرار است بخشی از مشکلات جدی را در اولین آپدیت بازی برطرف کرد.

آپدیت 0.9.1 بازی eFootball روز 28 اکتبر برابر با 6 آبان منتشر می‌شود و بخشی از مشکلات گزارش شده توسط بازی‌کنان را رفع خواهد کرد. قرار است جزئیات بیشتری از کارایی آپدیت در هفته‌های آینده منتشر شود و فعلاً تنها تاریخ انتشار آن اعلام شده است. کونامی در آخر از حمایت طرفداران نیز تشکر کرده و به نظر می‌رسد که بازخوردهای زیادی برای آن‌ها ارسال شده باشد.

برنامه‌ریزی اولیه شرکت کونامی به این نحو بود که اولین آپدیت بزرگ در ماه نوامبر عرضه شود و نسخه اولیه بازی نیز تنها یک دمو و پیش‌نمایش با حضور چند تیم بزرگ باشد. برنامه‌ریزی انجام شده به هم خورده و اولین به‌روزرسانی، کاملاً فنی خواهد بود. این شرکت ژاپنی امیدوار بود که بیلد اولیه، بازی‌کنان را تا اواخر آبان سرگرم نگه می‌داشت و سپس بخش‌های اصلی مانند مای کلاب و مستر لیگ اضافه می‌شدند و نسخه اصلی منتشر می‌شد. مشخص نیست آیا آپدیت بزرگی که انتظارش را داشتیم، سر موعد مقرر منتشر می‌شود یا خیر؟

بازی ای فوتبال در حال حاضر هیچ ویژگی خاصی ندارد و تنها بخش بازی دوستانه فعال است. ویژگی‌های مهم مانند کراس پلی میان پلتفرم‌های ایکس باکس، پلی استیشن و استیم در ماه‌های آینده اضافه می‌شود و همچنین یک سیستم مشابه بتل پس در نظر گرفته شده که تاریخ آن انتشار آن هم مشخص نیست. به تازگی اولین بسته الحاقی بازی eFootball هم معرفی شده که 40‌ دلار قیمت دارد و تنها امکان خرید چند بازیکن و تعدادی سکه را به خریدار می‌دهد که قیمت آن مورد انتقاد قرار گرفت.

آپدیت بازی eFootball

منتظر انتشار اولین آپدیت بازی eFootball در ششم آبان برای کنسول، کامپیوتر و موبایل باشید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمدرضا

    مهمان

    خدایی پیس ۲۰۲۰ خدا بود

    پاسخ دهید