eFootball
یحیی رحیمی

اولین بسته الحاقی eFootball معرفی شد: دریافت 6 بازیکن با پرداخت 40 دلار

یحیی رحیمی 26 شهریور 1400 3 دیدگاه
850 بازدید

بازی eFootball در ظاهر رایگان است؛ اما کونامی بالاخره استراتژی خود را با معرفی اولین بسته الحاقی بازی مشخص کرد. می‌توانید از همین لحظه، بسته الحاقی « eFootball 2022 Premium Player Pack» را که اجازه استفاده از بازیکنان مشهور را می‌دهد، با قیمت 40‌ دلار پیش‌خرید کنید و در آبان ماه که اولین آپدیت بزرگ منتشر شد، از آن‌ها استفاده کنید.

شرکت کونامی امسال تصمیم گرفت تا مجموعه PES‌ را بازنشست کند و به جای آن، eFootball را معرفی کند که اثری رایگان است، اما بخش‌های اصلی بازی مانند مستر لیگ به صورت پولی در دسترس قرار می‌گیرند. این بازی اگرچه اوایل مهرماه منتشر می‌شود، اما تنها بخش دوستانه در دسترس خواهد بود و بازی، حالت یک دمو را خواهد داشت. بخش‌های اصلی در به‌روزرسانی آخر آبان منتشر می‌شود که حال اطلاعات بیشتری از آن پیداکرده‌ایم.

اولین بسته الحاقی بازی eFootball شامل: 2800 سکه و 6 شانس برای دریافت یک بازیکن مشهور است. این آیتم که با نام Chance Deal‌ شناخته می‌شود، امکان دریافت یک بازیکن حرفه‌ای را به فرد می‌دهد. برای نمونه شش شانس برای دریافت بازیکنان بزرگ مانند لیونل مسی، نیمار و راشفورد به بازی‌کن داده می‌شود. این مکانیسمی شبیه کارت‌های بخش آلتیمت تیم بازی FIFA است که برای eFootball، گزینه‌های محدودتری دارد. با استفاده از هر شانس، یک بازیکن میان یک لیست شانزده‌نفره دریافت می‌کنید که این لیست، برای هر کاربر متفاوت خواهد بود.

بسته الحاقی eFootball

دریافت اولین بسته الحاقی eFootball در آبان

می‌توانید باندل 40 دلاری را چند بار خریداری کنید و درنتیجه، اگر 80 دلار بپردازید، امکان دریافت 16 شانس را پیدا می‌کنید. همان‌طور که می‌بینید، بخش اصلی بازی و رقابت‌های دوستانه و شرکت در حالت آنلاین رایگان است، اما پیشرفت در بازی با پرداخت پول امکان‌پذیر است، یا اینکه باید ساعت‌ها وقت پای بازی بگذارید. عجیب است که کونامی اولین بسته الحاقی را با قیمت گزاف 40‌ دلار پیش‌فروش می‌کند، اما تا آبان‌ ماه امکان استفاده از آن را نخواهیم داشت.

گیم پلی نمایش داده‌شده از بازی eFootball‌ با انتقادات بسیاری مواجه شده و بسیاری برایشان سؤال است که چرا باید برای این اثر تکمیل‌نشده، هزینه کرد. پرداخت چنین مبلغ برای دریافت چند بازیکن، آن هم به صورت شانسی، خبر خوبی برای افرادی نخواهد بود که انتظار دریافت یک اثر بازیکن محور را داشتند. به نظر می‌رسد که کونامی تنها از برچسب رایگان استفاده کرده و عملاً برای تجربه کامل بازی، باید مبلغی بیشتری از مجموعه PES پرداخت کرد. باید دید آیا طرفداران از چنین بازی استقبال می‌کنند یا خیر؟

کونامی توجه ویژه‌ای روی بخش My Club داشته و به دنبال تبدیل آن به یک آلتیمت تیم دیگر است و مکانیسم‌های مختلفی برای آن تعریف کرده است. نظر شما چیست؟

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    صد رحمت به EA

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مصطفی

    مهمان

    اینجوری که بوش میاد رسما تر زدن به بازی رفته …
    حالم از فیفا هم بهم میخوره. این یعنی کفشا رو دیگه آویزون کنیم!؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سعید

    مهمان

    خاک تو سر کونامی

    پاسخ دهید