دانلود بازی YesterMorrow برای PC
دانلود بازی YesterMorrow برای PC پارسی گیم

دانلود بازی YesterMorrow برای PC

پارسی گیم 18 آبان 1399 بدون دیدگاه
4,519 بازدید

دانلود بازی YesterMorrow برای کامپیوتر

بازی‌های زیادی در مورد سفر در زمان و حرکت میان دنیاهای موازی ساخته‌شده‌اند. استودیو Bitmap Galaxy به‌تازگی یک اثر کاملاً جدید به نام بازی YesterMorrow را منتشر کرده که به ماهیت سفر در زمان می‌پردازد. این بازی که توسط شرکت Blowfish Studios عرضه‌شده، یک اثر اکشن ماجراجویی پلتفرمر است که المان‌های معمایی و اکشن را باهم ترکیب کرده و توانسته یک بازی جالب با ایده‌ای اغواکننده راهی بازار کند. همراه Yui شوید که توسط ماشین زمان به گذشته برگشته و به دنبال نجات خانواده و دنیای دوست‌داشتنی‌اش از شر عاقبت تلخی است که قرار است تمام بشریت و دنیا را با خود بشوید و ببرد.

بازی YesterMorrow در مورد دختری است که دنیایش در شرف نابودی است و خانواده‌اش هم به گروگان گرفته‌شده است. شما با به دست گرفتن کنترل او، تلاش گسترده‌ای برای نجات عزیزان و نزدیکانش خواهید کرد. برای این کار باید از ماشین زمان استفاده کنید و از جزایر و جنگل‌های مختلف عبور کنید تا بتوانید خانواده‌تان را پیدا کنید و بلایی که دچار دنیا شده را از کول آن بردارید و به تاریک‌ترین سیاه‌چال‌های ساخته‌شده پرتاب کنید. انواع و اقسام چالش‌ها وجود دارند که باید از پس آن‌ها بربیایید. تعدادی از این چالش‌ها نیازمند استفاده از مکانیسم سفر در زمان هستند. هدف اصلی بازی سرگرم شدن با انواع چالش‌ها و دنیای زیبای بازی و البته نجات خانواده شخصیت اصلی از دست افراد شرور است. در آخر اگر بتوانید دنیا را هم نجات دهید، چه‌بهتر!

شخصیت اصلی بازی YesterMorrow دارای شش ویژگی مخصوص است که می‌تواند آن‌ها را برای جلوگیری از حملات شیاطین استفاده کرد. دنیای بازی با چهار جزیره مختلف پوشش داده‌شده که هرکدام دارای چالش‌های مختلف و موجودات مخصوص به خود است. گاهی لازم است به آینده سفر کنید و یک سری مسائل را حل کنید و گاهی هم به گذشته سفر کنید و جلوی پیشرفت شر را بگیرید. دنیای بازی اگرچه به‌صورت پیکسلی طراحی‌شده اما بسیار زیبا و چشم‌نواز است و انواع محیط‌های مخفی و رازهای جذاب وجود دارد. این بازی ازنظر منتقدان هم امتیازهای خوبی دریافت کرده است. آن‌ها باور دارند که YesterMorrow بیشتر یک اثر پلتفرمر است تا معمایی و چالش‌های موجود به‌اندازه‌ای سرگرم‌کننده بوده‌اند که آن را یک اثر بی‌نظیر دوبعدی نامید. اگر از طرفداران بازی‌های مستقل و دوبعدی هستید، این‌یکی را از دست ندهید. در این سبک نگاهی به بازی‌های Ori and the Will of the Wisps و Celeste بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی YesterMorrow با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: SSE2 instruction set support
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DX9 (shader model 3.0) capabilities
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

YesterMorrow is a single-player time travelling 2D platformer, mixing action sequences with puzzle elements, all wrapped up in an engaging story about our young hero, Yui, who must save her family and to change the fate of a world that has been plunged into endless night. This can only be done by journeying into the past and repairing the mysterious Clocktower controlling the cycle of time.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.