بازی Final Fantasy 16
یحیی رحیمی

ساخت بازی Final Fantasy 16 تقریباً تکمیل شده است

یحیی رحیمی 11 مهر 1400 بدون دیدگاه
522 بازدید

نائوکی یوشیدا، کارگردان مجموعه بازی فاینال فانتزی، در استریم زنده‌ای که در حاشیه نمایشگاه بازی توکیو برگزار شد، اطلاعاتی در مورد روند ساخت بازی Final Fantasy 16 با طرفداران به اشتراک گذاشت و خبرهایی امیدوار کننده برای عاشقان این مجموعه داشت. بنابر گفته‌های یوشیدا مراحل نهایی ساخت بازی فاینال فانتزی 16 در حال طی شدن است و علاوه بر آنکه داستان اصلی تکمیل شده، مراحل فرعی نیز در حال نهایی شدن هستند.

در طی استریم زنده بازی فاینال فانتزی که حدود 50 دقیقه طول کشید، اطلاعات مختلفی از روند ساخت بازی جدید دریافت کردیم. بنابر گفته‌های نائوکی یوشیدا که وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی بازی Final Fantasy 16 را بر عهده دارد، ساخت مدل شخصیت‌ها نهایی شده و تیم توسعه‌دهندگان، در حال پولیش و افزایش گرافیک نهایی بازی هستند.

یوشیدا در ادامه از نحوه‌ی تولید سناریوی اصلی داستان صحبت کرد و به نظر می‌رسد که تولید آن بر عهده یک تیم کوچک بوده و پس‌ازآنکه برنامه‌های اسکوئر انیکس تغییر پیدا می‌کند، اعضای زیادی به تیم ساخت سناریو اصلی بازی Final Fantasy 16 اضافه می‌شوند. یوشیدا خلق داستان بازی را کار دشواری نامیده و آن‌ها بارها امتحان و خطا انجام داده‌اند تا بالاخره توانسته‌اند به آن چیزی که می‌خواهند دست پیدا کنند.

تابه‌حال زمان انتشار بازی فاینال فانتزی 16 اعلام نشده و بسیاری منتظر انتشار این اثر نقش‌آفرینی هستند. صحبت‌های یوشیدا نشان می‌دهد که فرایند تولید بازی در مراحل نهایی قرار گرفته و این در حالی است که معرفی بازی، سال گذشته انجام شد. اکتبر سال 2020 بود که سرنخ‌هایی در مورد تولید بازی پیدا کردیم و اسکوئر انیکس با آپدیت صفحه‌ی جذب توسعه‌دهندگان جدید در وب‌سایت بازی، نیاز به توسعه‌دهندگان حرفه‌ای برای ساخت باس فایت‌ها و گسترش ابزارهای توسعه بازی را مطرح کرده بود.

زمان زیادی از معرفی بازی Final Fantasy 16 نمی‌گذرد و این اثر نقش‌آفرینی، سال گذشته در طی رویداد پلی استیشن شوکیس نمایش داده شد. گفتنی بازی انحصاراً برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود و خبری از انتشار آن برای پلتفرم‌های دیگر نخواهد بود. کارگردانی بازی نیز بر عهده هیروشی تاکای است که مسئولیت کارگردانی شماره پانزدهم را هم بر عهده داشت. او ماه گذشته در مورد زمان انتشار بازی گفته بود:‌

اگرچه ما با جان و دل برای ساخت این پروژه کار می‌کنیم، ممکن است زمان زیادی تا رسیدن آن به دست شما باقی مانده باشد، من قول می‌دهم که این بازی ارزش صبر کردن را دارد.

بازی Final Fantasy 16 فاینال فانتزی

تریلر اولیه بازی فاینال فانتزی 16، خبر از انتشار بازی برای کامپیوتر می‌داد، اما اسکوئر انیکس با تغییر ویدیو، امکان انتشار بازی برای پلتفرمی غیر از پلی استیشن 5 را غیرممکن دانست.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی Final Fantasy 16 چه زمانی منتشر می‌شود؟

زمان زیادی از معرفی بازی Final Fantasy 16 نمی‌گذرد و این اثر نقش‌آفرینی، سال گذشته در طی رویداد پلی استیشن شوکیس نمایش داده شد. گفتنی بازی انحصاراً برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود و فعلا زمان انتشار آن اعلام نشده است.

۱
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.