دانلود بازی Bonfire Peaks برای PC
دانلود بازی Bonfire Peaks برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Bonfire Peaks برای PC

پارسی گیم 10 مهر 1400 بدون دیدگاه
1,749 بازدید

دانلود بازی Bonfire Peaks برای کامپیوتر

بازی‌های معمایی در صورتی که هوشمندانه طراحی شوند و معماهای جدید و غیرتکراری در اختیار بازیکن قرار دهند، می‌توانند به‌سرعت توجه بسیاری از بازیکنان را به سمت خود جلب کنند. نوآوری و داستان‌پردازی حرف اول را در طراحی این بازی‌ها میزند و به همین دلیل، سازندگان چالش زیادی برای ساخت یک بازی معمایی خوب پشت سر خواهند گذاشت. بازی Bonfire Peaks از استودیو Corey Martin عنوانی جذاب و موفق در همین سبک است و دنیای پیکسلی مرموزی را برای ماجراجویی در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر سابقه سازنده بازی را بدانید، متوجه می‌شوید که با یک بازی متفاوت و جذاب روبه‌رو هستید. اول از همه سبک گرافیکی بازی نظرتان را به سمت خود جلب می‌کند. تمامی مدل‌ها با سبک پیکسلی سه‌بعدی طراحی شده و به‌سرعت شما را یاد عنوان معروف Minecraft خواهد انداخت. دنیای بازی با همین سبک ساده، به‌شدت زیبا و متفاوت طراحی شده و همین موضوع جذابیت حل معما و عبور از موانع در آن را دوچندان می‌کند.

گیم پلی مملو از مکانیک‌های مختلف و معماهای ساده و یا چالش‌برانگیز است که به‌مرور با تمامی آن‌ها روبه‌رو می‌شوید. گاهی باید با جابه‌جا کردن جعبه‌ها مسیر را هموار کنید، گاهی چیزی از متعلقات خود را بسوزانید و یا با هل دادن بلوک‌ها جایی برای بالا رفتن برای خود بسازید. بازی به‌مرور مکانیک‌های مختلفش را به شما نشان می‌دهد و از به چالش کشیدنتان اصلاً ترسی ندارد. بسیاری از معماها و موانع سخت بوده و نیازمند دقت و تفکر زیادی از جانب شما خواهند بود. علاوه بر این تنوع معماها در سطح بالایی قرار داشته که از خسته‌کننده شدن گیم پلی جلوگیری می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ A Monster’s Expedition را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Bonfire Peaks با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: 1.8 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 3000
DirectX: Version 9.0
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Move onwards, move upwards, and leave nothing behind.
Bonfire Peaks is a puzzle game about closure, by Corey Martin and published as well as co-produced by Draknek, creator of A Monster’s Expedition and Cosmic Express.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.