بازی های رایگان ایکس باکس لایو گلد
یحیی رحیمی

با بازی‌ های رایگان ماه اکتبر ایکس باکس لایو گلد آشنا شوید

یحیی رحیمی 7 مهر 1400 بدون دیدگاه
285 بازدید

مایکروسافت بازی‌ های رایگان ماه اکتبر ایکس باکس لایو گلد را معرفی کرده و شاهد چهار بازی مختلف هستیم که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت. مایکروسافت مدتی است تمرکز روی سرویس لایو گلد را کنار زده و بیشتر روی گیم پس مانور می‌دهد و به همین دلیل، بازی‌های جدید و جالبی را به صورت رایگان در دسترس کاربران سرویس گلد قرار نمی‌دهد. بازی‌های این ماه نیز نشان از این امر دارد. اگر از اعضای سرویس گلد هستید، می‌توانید بازی Castlevania: Harmony of Despair را بازی کنید و همچنین پا به دنیای ترسناک Resident Evil Code: Veronica X بگذارید.

بازی های رایگان ایکس باکس لایو گلد

کاربران ایکس باکس لایو گلد قادر به استفاده از تخفیف‌های جدید برای خرید بازی خواهند بود و می‌توانید با عضویت در سرویس گیم پس آلتیمت نیز، صدها بازی متفاوت دریافت کنید که شما را از صبر برای رایگان شدن چهار بازی به صورت ماهانه، بی‌نیاز می‌کند. در ادامه به معرفی بازی‌های جدید خواهیم پرداخت.

بازی های رایگان ایکس باکس لایو گلد

Aaero

Aaero از ساخته‌های یک استودیو مستقل در ژانر اکشن ریتمیک است که سال 2017 برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی منتشر شد. این اثر دارای طراحی بصری خاص و نورپردازی ویژه است و بر اساس مکانیسم جالبی ساخته شده است. شما باید نور و نوارهای نو را دنبال کنید و با شکست دادن دشمنان قدر با ریتم موسیقی، لحظات جالبی را در بازی تجربه کنید. تمرکز اصلی بازی روی موسیقی و تلفیق ریتم گیم پلی با قطعه‌ای است که پخش می‌شود و از این لحاظ، اثری جالب و نوین است. کاربران ایکس باکس وان و سری می‌توانند از اول تا آخر اکتبر، این اثر ریتمیک را به صورت رایگان تجربه کنند.

بازی های رایگان ایکس باکس لایو گلد

Hover

دومین بازی رایگان ماه اکتبر ایکس باکس لایو گلد، Hover نام دارد که اثری تک نفره با حالت آنلاین است. تمرکز اصلی بازی روی حرکات پارکور در دنیایی آینده‌نگرانه و سه‌بعدی است که فضایی رنگی و نورانی را ایجاد کرده است. با شروع بازی، به گروهی از انقلابی‌ها خواهید پیوست که باید جلوی قوانین ظالمانه بایستند و با سربازان بجنگند. ریتم بازی بسیار سریع است و می‌تواند چندساعتی شما را سرگرم کند. این بازی از 16 اکتبر تا اواسط ماه بعد به صورت رایگان در دسترس کاربران ایکس باکس است.

Castlevania-Harmony-of-Despair

Castlevania: Harmony of Despair

بازی Castlevania: Harmony of Despair نیازی به معرفی ندارد. این اثر دوبعدی، از مجموعه Castlevania، توسط کونامی در سال 2010 منتشر شده و می‌توانید نسخه Xbox 360 بازی را تجربه کنید. این بازی به شما فرصت حضور در یک خانه جهنمی و شکست دشمن قدیمی به نام دراکولا را می‌دهد. از جمله ویژگی‌های بازی به قابلیت کوآپ 6 نفره اشاره کرد. با انتخاب شخصیت موردعلاقه، وارد نبردی خونین با دراکولا شوید.

Resident Evil Code Veronica X

Resident Evil Code: Veronica X

آخرین بازی رایگان ماه اکتبر ایکس باکس لایو گلد نیز Resident Evil Code: Veronica X نام دارد که یکی از نسخه‌های اصلی مجموعه رزیدنت ایول است که سال 2000 برای کنسول دریم‌کست منتشر شد و برای اولین بار، از انحصار پلی استیشن درآمد. داستان بازی، وقایع سه ماه پس از تخریب Racoon City را روایت می‌کند و باید به کلیر ردفلید کمک کنید تا برادر گم‌شده‌اش به نام کریس پیدا کند. این بازی، سفری نوستالژیک به اروپا و پاریس و همچنین آزمایشگاه‌های شرکت آمبرلا خواهد بود.

همان‌طور که خواندید، بازی‌های رایگان این ماه Xbox Live Gold چندان جدید و با کیفیت نیستند و نسبت به ماه قبل، افت زیادی داشته است.

منبع: XboxWire

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.