resident-evil-logo
یحیی رحیمی

شایعه: Resident Evil 3 Remake در سال 2020 عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 1 آذر 1398 بدون دیدگاه
1,368 بازدید

کمپانی CapCom از سال میلادی قبلی تا به حال عملکرد فوق العاده ای داشته است. به نوعی این کمپانی از دل انتخاب های اشتباه زنده شد و حالا به عنوان یکی از بهترین کمپانی های بازی سازی خود را تثبیت کرده است. نتیجه این تغییرات جدید نیز عرضه نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 بود که موفقیت فوق العاده ای به ارمغان داشت. این بازی تنها در سال موفق به فروش 5 میلیون نسخه ای شده است که آمار فوق العاده ای برای یک نسخه بازسازی شده است.

به نظر می رسد که دنباله این سری به نام Resident Evil 3 Remake نیز در حال ساخت باشد اما استایل آن کاملا متفاوت خواهد بود. اخیرا یک یوتوبر به نام Spawn Wave در ویدیوی جدید خود بیان کرده است که توسعه دهندگان به صورت رسمی در حال کار روی این بازی هستند و قرار است در میانه سال 2020 میلادی شاهد عرضه آن باشیم. ممکن است این ویدیو شایعه ای بزرگ باشد اما وب سایت VGC نیز دقیقا چنین اطلاعاتی را منتشر کرد است و به نظر درست باشند.

تا به حال شایعات زیادی در مورد بازی Resident Evil 3 Remake شنیده ایم اما اینکه عرضه بازی زودتر از چیزی که فکر می کردیم اتفاق بیفتد، فوق العاده هیجان انگیز و البته دور از باور است. از سوی دیگر بازی جدید به نام Project Resistance نیز در دستور کار استودیو قرار گرفته است که در واقع یک بازی آنلاین است و باید همه به صورت گروهی از چنگال هیولاها فرار کنند.


بازی هر دو المان های Co-Op و مسابقه ای را با هم در آمیخته است و به بازیکنان اجازه می دهد تا تجربه خودشان از یک بازی ترسناک را ارایه دهند. در Project Resistance که در دست ساخت است، 4 بازمانده باید تمام تلاش خودشان را برای نجات یافتن از محیطی ترسناک انجام دهند و این در حالی است که یک مغز متفکر بازی را می گرداند و این دقیقا همین جایی است که بازیکن پنجم وارد ماجرا می شود.

هر چه که باشد این شایعه خبر از عرضه Resident Evil 3 Remake در سال 2020 می دهد و باید تا آن موقع صبر کنیم و صحت این خبر را بسنجیم. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.