resident evil logo
یحیی رحیمی

تصاویری از Resident Evil Project Resistance لو رفت

یحیی رحیمی 8 شهریور 1398 بدون دیدگاه
1,909 بازدید

Capcom امروز پروژه جدیدی به نام Project Resistance را معرفی کرد. این یک بازی جدید از سری Resident Evil است که قرار است به صورت رسمی در تاریخ 9 سپتامبر عرضه شود. به دنبال معرفی این بازی، یک سری تصاویر و اسکرین شات ها از بازی منتشر شده است که می تواند دید کلی نسبت به بازی ارایه کند.

این تصاویر در پنل پیش نمایش YouTube پیدا شده اند و به هر حال تصاویری که از Resident Evil Project Resistance لو رفته اند، یک سری شخصیت های مختلف را نمایش می دهد که تا به حال در هیچ کدام از بازی های این سری مشاهده نکرده ایم. در مجموع ما 4 شخصیت را می توانیم ببینیم که دو تا از آن‌ها مرد هستند و دو تای دیگر زن. در دیگر تصاویر نیز می توان دید که آن‌ها تفنگ و سلاح به دست گرفته اند و حالت جنگی گرفته اند.

با قضاوت از روی این تصاویر، Resident Evil Project Resistance به نظر یک بازی مولتی پلیر و تمام آنلاین باشد. به خصوص اینکه ممکن است حتی بازی یک Co-Op چهار نفره باشد. البته این اولین بار نیست که سری Resident Evil به سمت بخش آنلاین قدم برداشته است. یکی از بازی هایی که در این مورد منتشر شد، Resident Evil Outbreak بود که در سال 2004 منتشر شد. بازی همه را در نقش یک سری شهروندان شهر Raccoon قرار می داد که در مقابل ویروس کشنده دفاع می کردند.

هنوز هیچ چیز در مورد Resident Evil Project Resistance نمی دانیم و این تصاویر نیز به نظر یک سری مردم عادی به نظر می رسند. حتی ممکن است بازی ادامه Resident Evil Outbreak نیز باشد. هر چه که باشد، 10 روز دیگر تا عرضه بازی مانده است و قطعا در این میان خبرهای بیشتری دستمان خواهد رسید. می توانید به تصاویر نگاه کنید و نظر خودتان را در مورد آن بگویید.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.