Away The Survival Series
یحیی رحیمی

بازی Away: The Survival Series برای کنسول PlayStation 4 معرفی شد

یحیی رحیمی 20 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
562 بازدید

قسمت دوم برنامه State of Play سونی کوتاه تر از چیزی بود که فکر می کردیم اما در همین زمان کوتاه نیز شاهد معرفی چندین بازی و بسته الحاقی بودیم. یکی از آن‌ها نسخه بازسازی شده بازی MediEvil بود و اما هیجان انگیزترین آن‌ها که ظاهری مانند مستند داشت، Away: The Survival Series بود.

در طول استریم دیشب رویداد State of Play، تریلری کوتاه از بازی Away: The Survival Series را مشاهده کردیم. احتمالا قبلا نیز اسم آن را شنیده باشید زیرا که این بازی مدت هاست که برای انتشار روی PC در دست توسعه قرار دارد. برای آن‌هایی که با Away: The Survival Series آشنا نیستند، باید بگوییم که این یک بازی ماجراجویی است که هدف آن، قرار دادن بازیکنان در یک محیط طبیعی و واقعی است و تمام تلاشش نشان دادن طبیعت اطراف با تمام جزئیات است.

بازیکنان در نقش یک گلایدر، به سفری خاطره انگیز در اکوسیستم های مختلف می پردازند. توسعه دهنده این بازی به نام Breaking Walls، در مصاحبه ای گفته اند که منبع الهام آن‌ها مستندهای حیاط وحش و طبیعت بوده است و از آن در ساخت Away استفاده زیادی کرده اند. از ویدیویی که در رویداد State of Play سونی دیدیم، می توان این حس را گرفت که انگار Away: The Survival Series، نسخه قابل بازی مستند Planet Earth است.

هنوز هیچ گونه جزئیات دیگری در مورد این بازی در دسترس نیست و مشخص نیست که سونی چه زمانی آن را برای کنسول PlayStation 4 منتشر خواهد کرد. شخصا مایل به تجربه دنیای جذاب و نفس گیر این بازی هستم و مطمئنم که این نوع بازی ها را تنها یک بار در عمر می توان تجربه کرد. هر چه که باشد، حتما نگاهی به Away: The Survival Series داشته باشید.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.