دانلود بازی Gamedev Beatdown برای PC
دانلود بازی Gamedev Beatdown برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Gamedev Beatdown برای PC

پارسی گیم 5 مهر 1400 بدون دیدگاه
2,295 بازدید

دانلود بازی Gamedev Beatdown برای کامپیوتر

بازی‌های ویدیویی تجربیات متنوع بسیاری را در اختیار ما قرار می‌دهند. از شرکت در جنگ جهانی دوم گرفته تا سفر به کهکشان‌های دوردست و همچنین بسیاری از شبیه‌سازهایی که فعالیت‌های مختلفی را برای تجربه مجازی در اختیار ما قرار می‌دهند. سازندگان دائم با ارائه نوآوری، سعی می‌کنند تجربه جدیدی و متفاوتی را در اختیار ما قرار دهند. اگر درون یک بازی، خودتان نقش سازندگان را داشتید چه اتفاقی می‌افتاد؟ بازی Gamedev Beatdown از استودیو QYJO به همین موضوع خواهد پرداخت.

اگر می‌خواهید بدانید در پشت پرده ساخت هر عنوان ویدیویی چه چیزهایی می‌گذرد، این بازی در قالب یک تجربه جذاب و مجازی به اکثر سؤال‌های شما پاسخ خواهد داد. در این بازی زندگی را از دید چشمان طراحان و سازندگان بازی‌های ویدیویی تجربه خواهید کرد. شما در نقش یکی از همین افراد قرار گرفته و باید نظرات خود را در ساخت و طراحی مطرح کنید. شما می‌توانید در زمینه‌های مختلفی مانند داستان، گیم پلی و گرافیک بازی نظر بدهید و برای اجرایی شدن حرف خود باید در مینی گیم خاصی که در سبک نوبتی انجام می‌شود شرکت کنید. اگر پیروز شوید، حرف شما در بازی پیاده‌سازی می‌شود و در غیر این صورت فراموش خواهد شد.

بازی در استودیویی کوچک و مستقل آغاز می‌شود و به‌تدریج با پیشروی در مراحل می‌توانید این استودیو را گسترش داده و تبدیل به یک استودیو طراز اول در تولید بازی‌های ویدیویی شوید. بخشی از گیم پلی به مدیریت و استخدام افراد جدید برای استودیو خلاصه شده و بخش دیگری همان مبارزات نوبتی است که برای نظرها و تصمیم‌ها شکل می‌گیرد. اهمیت تصمیم‌های شما در بازی بسیار مهم بوده و همین موضوع عمق مناسبی به گیم پلی می‌بخشد. از طرفی این عنوان به سوژه‌ای جدید پرداخته که تابه‌حال نظیرش در بازی‌های ویدیویی دیده نشده است و همین موضوع جذابیتش را دوچندان می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Alders Blood و Guild of Ascension را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gamedev Beatdown با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core 2 Duo E4500 @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 5600+ @ 2.8 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 240 GT or Radeon HD 6570 – 1024 MB (1 gig)
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Live through the life of a developer in the short game, Gamedev Beatdown. Have you ever wondered what goes behind the scenes of games that you love or whose names you never got to hear?
Have you ever been in a meeting that felt more like a war room? With the loudest voice winning arguments and deciding what decision gets implemented? Play as a member of a team, making some hard and some not so hard decisions. If you win, your choices get implemented. Lose, and your game and studio might head in a direction you did not sign up for.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.