دانلود بازی Alders Blood Definitive Edition برای PC
دانلود بازی Alders Blood Definitive Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Alders Blood Definitive Edition برای PC

پارسی گیم 1 مهر 1400 1 دیدگاه
5,011 بازدید

دانلود بازی Alders Blood Definitive Edition برای کامپیوتر

سبک لاوکرفتی هم در برخی از فیلم‌های سینمایی حضور داشته و هم در بسیاری از بازی‌های ویدیویی استفاده شده‌اند. طراحی‌هایی که از این نویسنده خلاق سبک بسیار متفاوتی داشته و مملو از هیولاهای مختلف و اتمسفر عمیق و تاریک است. بازی Alder’s Blood Definitive Edition از استودیو Shockwork Games عنوانی نقش‌آفرینی بوده که طراحی و سبکش بر مبنای همین عناصر انجام شده و ماجراهای تاریک و جذابی را برای شما آماده کرده است.

داستان بازی در دنیایی روایت می‌شود که خدای آن از بین رفته است. بدون خدا، دنیا دچار هرج‌ومرج شده و پیچیدگی‌های زیادی در آن به وجود آمده است. از جسد این موجود، عناصر عجیب و قدرتمندی به وجود می‌آید که به شکل گرفتن هیولاهایی مخوف و ترسناک منجر شده. این موجودات وحشی و ترسناک، سرزمین را به تباهی کشانده‌اند و هر انسانی که ببینند به کام مرگ می‌کشانند. این وقایع منجر به شکل‌گیری گروهی از شکارچیان با نام The Hunters شده که اعضای آن قدرت‌های فرا بشری دارند.

شما در نقش رئیس یکی از این گروه‌ها بازی کرده و باید علاوه بر مدیریت آن، در این دنیای مخوف و پر هرج‌ومرج گشت‌وگذار کنید و مأموریت‌های مختلفی را در آن به پایان برسانید. این مأموریت‌ها با نام شکار شناخته می‌شوند و اصلی‌ترین منبع برای کسب درآمد و منابع مهم به حساب می‌آیند. مبارزات در سبک نوبتی انجام شده و نیازمند نقشه‌ریزی و استفاده از تاکتیک‌های درست است. اصلی‌ترین عنصر موجود در این بازی، مخفی‌کاری بوده که باید با توجه به آن پیشروی کنید. دقت به مسیر حرکت باد، قرار دادن تله‌ها و حمله به‌موقع، کلید پیروزی در این بازی است.

علاوه بر مبارزات و مأموریت‌های متنوع، ساخت‌وساز تجهیزات و منابع حیاتی، مدیریت گروه و استخدام Hunter های جدید از وظایف شما هستند. عمق محتوای بازی بسیار زیاد بوده و مرگ هم جزئی از آن است که باعث می‌شود برای هر تصمیم خوب فکر کنید و عواقب آن را بسنجید زیرا ممکن است مرگ یکی از افراد قوی و مهم گروه را در پی داشته باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Darkest Dungeon و Banners of Ruin را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Alders Blood Definitive Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 10
Processor: 1.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 8800GTX with 512MB of memory or equivalent
DirectX: Version 9.0
Storage: 2200 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, 8, 10
Processor: 1.6 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Any card with 2GB of memory should be sufficient
DirectX: Version 9.0
Storage: 2200 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Hunts are main source of field experience for Hunters under your lead, and reward for a successful Hunt – your funding. Extremely difficult and dangerous, as the spawns of Darkness takes various shapes – each one more deadlier than the other.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    مهمان

    سلام ممنون از سایت خوبتون لطفا بازی The Driver Syndicate را بهمراه اموزش نصب مود و نقشه در سایت قرار دهید

    پاسخ دهید