دانلود بازی Demetrios The Big Cynical Adventure برای PC
دانلود بازی Demetrios The Big Cynical Adventure برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Demetrios The Big Cynical Adventure برای PC

پارسی گیم 24 شهریور 1401 بدون دیدگاه
1,394 بازدید

دانلود بازی Demetrios The Big Cynical Adventure برای کامپیوتر

بازی‌های مستقلی که توسط تیم‌های کوچکی و حتی یک نفر ساخته شده‌اند، در کنار بودجه پایین و ظاهر معمولی، قلبی از طلا دارند که می‌تواند خیلی از گیمرها را تحت تأثیر قرار دهد. بازی Demetrios The Big Cynical Adventure نیز یکی از همین آثار بوده که به دست تیمی تک نفره با نام COWCAT ساخته شده است. این بازی از آثار کلیک و اشاره و ماجراجویی الهام گرفته و قرار است شما را به سفری خطرناک و البته بسیار خنده دار برای یافتن حقایق باستانی و مرموزی دعوت کند.

شخصیت اصلی بازی Bjorn Thonen نام دارد. وی عتیقه فروشی است که پس از به خانه آمدن، متوجه می‌شود که اشیای قیمتی‌اش به سرقت رفته‌اند. حال وی باید با کمک همسایه‌اش، تحقیقاتی را آغاز کرده که نتیجه‌اش، ورود به یک ماجراجویی عجیب و مرموز می‌شود. آیا این قهرمانان دست و پا چلفتی می‌توانند رازهای باستانی گروه‌های خطرناک را حل کنند؟ این بازی ترکیبی از رمان‌های گرافیکی با بازی‌های ماجراجویی کلیک و اشاره است که داستانی عمیق را برایتان شرح خواهد داد.

داستان Demetrios The Big Cynical Adventure طولانی و پر از جزئیات خیره کننده است. بیش از 15 هزار خط دیالوگ برای پیش بردن داستان نوشته شده که گیم پلی این عنوان را به چیزی حدود 8 تا 12 ساعت تبدیل می‌کند. گرافیک نقاشی شده فوق‌العاده به نظر می‌رسد و چشمانتان را خیره کرده و تا پایان این سفر توجهتان را به خود جلب می‌کند. اگر به دنبال یک بازی داستانی طولانی با شخصیت پردازی‌های بامزه و ظاهر زیبایی می‌گردید، Demetrios The Big Cynical Adventure برای شما است.

Demetrios The Big Cynical Adventure نام عنوانی در سبک ماجراجویی و رمان گرافیکی است. شخصیت اصلی بازی باید به همراه همسایه‌اش، برای یافتن اشیای عتیقه باارزشی که دزدیده شده اقدام کنند. این یک بازی مستقل با کلی قلب و روح بوده که برای ساعاتی توجهتان را به خود جلب کرده و تا مدت‌ها نیز از خاطرتان پاک نمی‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Brok the InvestiGator و Justin Wack and the Big Time Hack را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Demetrios The Big Cynical Adventure برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8.1, 10 or 11 (32 or 64 bits)
Processor: 1.5 GHz Dual Core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 5000, Nvidia or ATI card with at least 256MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 600 MB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Demetrios is a quirky adventure game packed with tons of humor!
Bjorn Thonen, a slob of an antique dealer living in Paris, is robbed one night after coming home drunk. Forced to conduct his own investigation with the help of his neighbor Sandra, he ends up involved in a murky, mysterious affair. Will these unlikely heroes be able to rise up and discover ancient secrets?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.