Europa-Universalis-4
یحیی رحیمی

بازی Europa Universalis 4 را رایگان از اپیک گیمز دریافت کنید

یحیی رحیمی 3 مهر 1400 بدون دیدگاه
793 بازدید

شرکت اپیک گیمز در ادامه‌ی سنت انتشار بازی‌های رایگان به صورت هفتگی ادامه داده و بار دیگر با یک اثر جدید بازگشته است. این هفته می‌توانید نسخه‌ای از بازی The Escapists را به صورت رایگان دریافت کنید و تنها چند روز تا اتمام مهلت دریافت باقی مانده است. اگر به دنبال بازی رایگان هفته جدید فروشگاه اپیک گیمز می‌گردید، باید بگوییم که اثر استراتژی Europa Universalis 4 از ساخته‌های شرکت پارادوکس به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت و کافی است روز 8 مهر، سری به فروشگاه بزنید و آن را برای همیشه در اکانت خود نگه‌دارید.

بازی Europa Universalis 4 علیرغم بسته‌های الحاقی مشکل‌دار و همچنین روند انتشار آپدیت نامناسب، یکی از بهترین بازی‌های شرکت پارادوکس در طی چند سال اخیر است. اگر چه بازی Crusader Kings 3 دارای مکانیسم‌های بی‌نظیر است، اما به زمان قرون‌وسطی می‌پردازد و اگر مایل به کنترل حکومت‌های قرن‌های اخیر هستید، این مجموعه Europa Universalis است که برای شما مناسب خواهد بود.

بازی Europa Universalis 4 تاریخ بشر را از قرن 14 تا 18 میلادی پوشش می‌دهد و لازم نیست به جای یک پادشاه یا فرد خاص بازی کنید. در این اثر استراتژی، کنترل یک حکومت را به دست دارید و با مرگ پادشاه یا شاهزاده، تغییر چندانی در روند بازی ایجاد نمی‌شود. می‌توانید هرکدام از کشورهای موجود را انتخاب کنید و سپس از پیچ‌وخم‌های تاریخی بگذرید که کار دشواری خواهد بود. یکی از ویژگی‌های جالب بازی، جنگ‌های دریایی است و باید علاوه بر ارتش زمینی، یک ناوگان مجهز نیز آماده کنید و سپس سوی تغییرات سیاسی و کشورگشایی بروید.

بازی رایگان Europa Universalis 4

Europa Universalis 4 چه روز رایگان می‌شود؟

امکان کنترل بخش‌های مختلف یک حکومت مانند دادوستد، ارتش و همچنین مذهب و فرهنگ را خواهید داشت. برای نمونه اگر یک کشور مسلمان را انتخاب کنید و به کشوری مسیحی حمله کنید و آن را تصرف کنید، آنگاه لازم است مردم منطقه را به دین اسلام دعوت کنید و در غیر این صورت، ارتباط مناسبی میان مردم و حکومت ایجاد نمی‌شود و باید شورش‌های بعدی را کنترل کنید. تمامی این ویژگی‌ها در کنار بسته‌های الحاقی مناسب که شما را به دوران کشف آمریکا و مهاجرت به این قاره بزرگ می‌برد، ارائه می‌شود.

از هفته آینده و روز هشتم مهر امکان دریافت بازی Europa Universalis 4 به صورت رایگان از فروشگاه اپیک گیمز را خواهید داشت. گفتنی است تنها نسخه اولیه بازی به صورت رایگان منتشر می‌شود و لازم است که بسته‌های الحاقی را به صورت جداگانه خریداری کنید. تجربه بازی بدون بسته‌های الحاقی، کاری دشوار است و بیشتر محتوای بازی از طریق دی‌ال‌سی ارائه شده است. افرادی باور دارند که بخشی از بسته‌های الحاقی نیز به صورت رایگان منتشر می‌شود و باید صبر کنیم و ببینیم اپیک گیمز چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع:‌PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.