Amnesia _The_Dark_Descent
یحیی رحیمی

Epic Games: بازی های مجانی Amnesia و Crashlands در دسترس قرار گرفت

یحیی رحیمی 12 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
863 بازدید

یک هفته دیگر گذشت و حالا Epic Games بازی های مجانی این هفته فروشگاه خود را معرفی کرده است. این هفته نیز شاهد دو بازی بسیار جذاب هستیم و می توانید تا روز هفتم مه میلادی، دو بازی Amnesia: The Dark Descent و Crashlands را دریافت کنید.

Amnesia: The Dark Descent یک بازی ترسناک است که توسط استودیو Frictional Games ساخته شده است و در سال 2010 نیز روانه بازار شده است. این بازی داستان شخصیت دنیل را دنبال می کند که در یک قصر متروکه و تاریک به جستجو می پردازد تا خود را از مهلکه مرگ حتمی انجام دهد. در این میان او با انواع و افسام هیولاها دست و پنجه نرم خواهد کرد و معماهای مختلف نیز گریبان او را خواهند گرفت. برای نجات یافتن باید این معماها را یک به یک حل کنید. این بازی توانسته نمرات بسیار خوبی از سوی منتقدان دریافت کند و همچنین دو جایزه از فستیوال بازی های مستقل را به خانه برده است.

دیگر بازی مجانی نیز Crashlands است که شما را در نقش یک ماجراجوی کهکشانی قرار می دهد که حالا روی یک سیاره فرازمینی گیر افتاده است. او باید برای بقای خود دست به هر کاری بزند. در کنار بازی اصلی، حدود 500 آیتم مختلف را نیز به دریافت خواهید کرد.

Epic Games بازی هفته آینده این فروشگاه را هم معرفی کرده است. Death Coming از هفتم ماه مه میلادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این یک بازی معمایی است که شما را نقش فردی به نام گریم ریپر قرار می دهد و باید با استفاده از اشیاء مختلف به آزمایش بپردازید. هر کدام از مراحل بازی یک معمای بزرگ پیش روی شما قرار می دهد.

برای دریافت بازی های هفته می توانید از لینک های زیر استفاده کنید. دقت کنید که دریافت بازی های این هفته نیاز به تایید مرحله ای حساب شما خواهد داشت.

Amnesia: The Dark Descent

Crashlands

For the King

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.