Call-of-Duty-Mobile-Seaosn-8
یحیی رحیمی

تمام آنچه باید در مورد آپدیت فصل 8 بازی Call of Duty Mobile بدانید

یحیی رحیمی 1 مهر 1400 11 دیدگاه
13,821 بازدید

دنیای بازی Call of Duty Mobile با انتشار هر آپدیت، هیجان‌انگیزتر می‌شود و توسعه‌دهندگان، محتوای مناسبی را در طی سال گذشته برای این اثر موبایل منتشر کرده‌اند. کالاف دیوتی موبایل این هفته دوسالگی‌اش را جشن می‌گیرد و اکتیویژن نیز به این مناسبت، آپدیت فصل 8 را معرفی کرده که علاوه بر نقشه‌ای جدید، سلاح‌های نو و رویدادهای تازه را نیز به ارمغان می‌آورد. در ادامه تمام آنچه باید در مورد آپدیت فصل 8 بازی Call of Duty Mobile بدانید را شرح خواهیم داد.

بازی کالاف دیوتی موبایل در طی دو سال گذشته، رشد باورنکردنی داشته و میزان دانلود آن از مرز 500 میلیون بار گذشته است. واضح است که دوسالگی بازی، فرصت مناسبی است تا محتوای بیشتری برای بازی‌کنان معرفی شود و چه چیز بهتر از یک نقشه بتل رویال جدید؟ علاوه بر نقشه جدید، یک بخش تک نفره نیز آماده‌شده که شما را اندکی از فضای آنلاین جدا می‌کند و به روزهای خوش گذشته بازمی‌گرداند.

آپدیت فصل 8 بازی Call of Duty Mobile

آپدیت بتل رویال 2 بازی Call of Duty Mobile

دومین سالگرد بازی کالاف دیوتی موبایل با تغییرات جدی بخش بتل رویال همراه است. نقشه Blackout که قبلاً در بازی بلک آپس 4 استفاده شد و ماهیت بتل رویال را برای اولین بار به مجموعه بازی Call of Duty اضافه کرد، این هفته به نسخه موبایل آمده است. بخش‌های تازه‌ای مانند Nuketown نیز به نقشه اضافه شده تا یکی از جذاب‌ترین نبردها را تجربه کنید.

بزرگ‌ترین تغییر مربوط به سیستم سلامت یا جان بازی‌کن است. قبلاً لازم بود که آیتم‌هایی برای افزایش جان استفاده می‌کردید و خوشبختانه این روند حذف شده و میزان جان بازی‌کن به صورت خودکار افزایش پیدا می‌کند. استفاده از جلیقه ضدگلوله برای افزایش میزان سلامت پیشنهاد می‌شود که آن نیز دارای درجات مخصوصی است و هرکدام به نوعی از بازی‌کن در مقابل گلوله‌ها محافظت می‌کنند.

آپدیت کالاف دیوتی موبایل

افزایش گرافیک کالاف دیوتی موبایل

توسعه‌دهندگان بخش بتل رویال بازی Call of Duty Mobile را از لحاظ بصری آپدیت کرده‌اند و شاهد گرافیک بهتری با نصب آپدیت جدید خواهید بود. همچنین سیستم غارت نیز تغییرات جدی پیدا کرده و بازی‌کنان دیگر تفنگ‌هایی کامل روی زمین پیدا نمی‌کنند و تنها یک تفنگ بدون آیتم‌های الحاقی دریافت می‌کنند و لازم است که آیتم‌های جانبی را در سراسر نقشه پیدا کنند. این تغییر به بازی‌کن اجازه‌ی ساخت تفنگ‌های ویژه را می‌دهد و فضای بازی را از حالت قبلی خارج می‌کند.

بخش تک‌نفره نیز از دیگر تغییرات آپدیت فصل 8 بازی Call of Duty Mobile است. در این بخش، باید نقش یک سرباز نجات‌یافته توسط کاپیتان پرایس را بر عهده بگیرید که در یک‌قدمی مرگ بوده است. نبردهای جذابی به همراه کاپیتان پرایس آماده شده که شباهت زیادی به عناوین کلاسیک کالاف دیوتی دارد. فصل هشتم، کلاس‌های بتل رویال نیز تغییر می‌دهد و علاوه بر آن، سیستم کنترل اتومبیل‌ها را نیز بهبود می‌بخشد.

آپدیت Call of Duty Mobile

رویدادهای دوسالگی و تم جدید

اکتیویژن رویدادهای متنوعی را برای سالگرد بازی کالاف دیوتی موبایل آماده کرده و اولین آن‌ها، ضد حمله نام دارد که تعدادی شخصیت‌های جدید را به نقشه Blackout اضافه می‌کند. بازی‌کنان باید دنبال این شخصیت‌ها بگردند که در سراسر نقشه پنهان‌شده‌اند. اتمام مراحل یافتن شخصیت، با جوایز مناسبی همراه خواهد بود، اما انجام آن کار ساده‌ای نیست.

فضای بازی با بادکنک‌های مختلفی تزئین شده و با ترکاندن آن بادکنک‌ها، جوایز مختلفی دریافت خواهید کرد. یک رویداد معماگونه نیز آماده دانلود است که قطعات پازل را به‌عنوان جایزه در اختیار شما قرار می‌دهد و تکمیل پازل نهایی با فعال‌سازی جوایز مناسبی همراه خواهد بود. بتل پس بازی با محتوای ویژه آپدیت شده که شامل اپراتورهای نو، تفنگ‌های کارا و امتیاز خواهد بود. می‌توانید با خرید بتل پس، شانس دریافت جوایز بیشتر را افزایش دهید.

یکی از ویژگی‌های مهم آپدیت فصل 8 بازی Call of Duty Mobile، کاهش حجم دانلود به میزان 61 درصد است. اگر فکر می‌کردید که آپدیت‌های بازی حجم زیادی دارد، دیگر بهانه‌ای برای نصب بازی پیدا نخواهید کرد. امکان دانلود تمامی بخش‌های بازی ازجمله تفنگ‌، نقشه، اپراتور و فایل‌های HD را به صورت جداگانه خواهید داشت.

آپدیت جدید بازی از امروز آماده دانلود است و می‌توانید دیتا را به صورت نیم بها از پارسی گیم دانلود کنید.

منبع: Callofduty

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 11 دیدگاه
  • Avatar

    پرنیان

    مهمان

    الان تو بلو زون میمونیم چجوری جونمونو زیاد کنیم قبلا ادرنالین میزدیم تو اپدیت قدرت استتارش بهتر شده ولی خیلی شبیه پابجی شده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ممد

    مهمان

    آپدیت جدیدش چیزای خفنی بهش اضافه شده من که راضیم از جمله اینکه دیگه نیازی نیست تو بتل رویال وقتی جونت کم میشه Med Kit بزنی جونت خودش مثل مولتی پلیر پر میشه عالیه دم TiMi و اکتیویشن گرم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ShahTITAN

    مهمان

    سلام.ممنون از توضیحاتتون.
    بازی خیلی جذاب شده
    اما ی مشکل داشت ک عمیق تر هم شده
    موقع نشانه گیری،رنگ صورتی یا سبز رنگی دید رو کور میکنه
    ک اصلا نمیتونی دشمن رو بکشی
    این ی ایراد خیلی بزرگه
    کالاف داره کم کم ایرادات پابجی رو پیدا میکنه.حتی لگ هم اضافه شده ب بازی.پینگش بالاتر رفته

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    خرتبش کردن دیگه نمیشه خون زد خیلی رو مخه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مبثم

    مهمان

    از وقتی ابدیت جدید اومده ریده اصلا برا ما ایرانی ها بازی حرامه اصلا شاشیدم تو شانسم که تو ایران بدنیا اومدم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سعید

    مهمان

    واقعا گند زدن به بازی، ای کاش دست بهش نمیزدن ، قبلی خیلی خییییلی سر تر بود. من بازیو پاک کردم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدی…

    مهمان

    خب منم سی پی ندارم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    بازی دو گند زدن از وقتی مپ رو تغیر دادن گند شده برش گردونید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      فربد در پاسخ به مهدی

      مهمان

      آقای مهدی وقتی بلد نیستی بازی کنی چرا انتقاد می کنی؟ تو بیا تو کالاف باهم یه دوعل بریم ببینیم بازی کی بهتره،.

  • Avatar

    حسین

    مهمان

    بله گرافیکشخیلی عالی شده، قشنگ الان تو مایه های بازی میکرو شده??قشنگ ریدن تو بازی رفت، لعنت بهشون که اینهمه عشق به این بازی داشتم اما دیگه پاکش کردم

    پاسخ دهید
    • Avatar

      hajivandmoohsen6831@gmail.com در پاسخ به حسین

      مهمان

      چون ممنوعیت hd دانلود نکردی خدایا شفا بده گدای cp