Call of Duty Modern Warfare
یحیی رحیمی

برنده یک پیام ویدیویی از سوی کاپیتان پرایس در Call of Duty Modern Warfare شوید

یحیی رحیمی 12 خرداد 1399 بدون دیدگاه
1,031 بازدید

شخصیت برجسته سری بازی ندای وظیفه حالا به بازی Call of Duty Modern Warfare برگشته است و می توانید از او در بخش مولتی پلیر و همچنین وارزون استفاده کنید. کمپانی Activision برای کشاندن افراد بیشتری به سمت فصل چهارم بازی، این فرصت را در اختیار تعدادی از بازیکنان قرار داده است تا پیامی ویدیویی از خود پرایس دریافت کنند.

Barry Sloane، بازیگری که در نسخه 2019 بازی، نقش کاپیتان پرایس را برعهده داشته است، یک پیام ویدیویی مخصوص ضبط خواهد کرد و اگر خوش شانس باشید این پیام برای شما پخش می شود. می توانید از اینجا ثبت نام کنید و اگر خوش شانس باشید، برنده یکی از 50 پیام ویدیویی مخصوص خواهید بود. البته اگر برنده نشوید هم یک کارت یادبود دریافت خواهید کرد.

مدتی پیش خود Activision دست به کار مشابهی زد. این کمپانی با پرداخت 141 دلار از سوی بازیکنان، یک پیام شخصی که توسط اسلوان ساخته شده است را منتشر کرد. حالا می خواهد 50 عدد دیگر از این ویدیوها بسازد و این دفعه لازم نیست که پولی برای آن پرداخت کنید و کافی است که شانس با شما همراه باشد.

البته تمامی هزینه جمع آوری شده برای این کار به کمپین Call of Duty Endowment اهدا خواهد شد که یک صندوق برای کمک به کهنه سربازانی است که حالا در پیدا کردن شغل به مشکل برخورده اند. در مورد شخصیت کاپیتان پرایس باید گفت که در سال 2004 این بیلی موری بود که وظیفه صداپیشگی آن را برعهده داشت اما اکتیویژن او را با اسلوان جایگزین کرده است. این تصمیم خشم تعدادی از طرفداران را نیز به همراه داشت.

خود کمپانی در دفاع از این تصمیم گفت که پرایس مانند جیمز باند است و قرار نیست که شخصیت او تنها به یک بازیگر محدود باشد. فصل چهارم بازی Call of Duty Modern Warfare روز سوم ژوئن شروع می شود و به زودی اطلاعات کامل را دریافت خواهیم کرد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.