call-of-duty-black-ops-2
یحیی رحیمی

Call of Duty 2020 توسط Activision تایید شد؛ چندین ریمستر در دست ساخت

یحیی رحیمی 18 بهمن 1398 بدون دیدگاه
690 بازدید

قطعا تایید انتشار نسخه جدیدی از بازی Call of Duty به هیچ وجه تعجب آور و عجیب نیست. کمپانی Activision سالهاست که به توسعه این بازی می پردازد و حالا در آخرین کنفرانس مالی خود نیز ساخت Call of Duty 2020 را تایید کرده است و قرار است ندای وظیفه جدیدی را شاهد باشیم.

Activision تنها به تایید توسعه بازی بسنده کرده است و اسم استودیویی که در حال ساخت آن است را تایید نکرده است. در حالی که اسم استودیو همان ابتدای توسعه بازی اعلام می شود و این کمپانی آمریکایی کمتر روند محافظه کاری را در این موارد در پیش می گیرد.

اوایل سال گذشته میلادی گفته شد که استودیو Treyarch که مسئول ساخت نسخه های Black Ops است، قرار است Call of Duty 2020 را نیز تولید کند و Sledgehammer Games سال آینده. معمولا یک روند خاص برای استودیوها در نظر گرفته شده است و بازی های آن‌ها به ترتیب عرضه می شوند اما امسال Sledgehammer و Raven Software نتوانسته اند روی یک ایده کلی به توافق برسند. در ادامه گفته شده است که این دو استودیو در ساخت بخش داستانی بازی به Treyarch کمک خواهند کرد. قرار است این بازی در سه ماهه آخر سال 2020 عرضه شود و احتمالا بازی هم روی نسل فعلی و هم نسل آینده کنسول ها عرضه خواهد شد.

در ادامه کنفرانس مالی، صحبت هایی از چندین بازی ریمستر شده نیز بیان شد. به نظر چندین عنوان ریسمتر شده تحت توسعه قرار دارند و می دانیم که بازی های زیادی از سری Crash و Spyro نیز مانده اند و ممکن است یک نسخه از آن‌ها تحت بازسازی باشد. اطلاعاتی در این مورد در دسترس نیست و باید منتظر صحبت های رسمی بیشتری باشیم. این کمپانی کاتالوگ کاملی از بازی های نوستالژیک دارد و ریمستر این بازی ها خبر خوبی برای طرفداران خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.