بازی Diablo دیابلو
یحیی رحیمی

دعوا دو دوست بر سر آیتم‌های بازی Diablo به تیراندازی و قتل ختم شد

یحیی رحیمی 1 دی 1400 بدون دیدگاه
233 بازدید

جاشوا اسپلمن به اتهام قتل درجه‌دو (قتل غیر عمد) دستگیر شده و روند دادگاهی وی به دلیل دعوا در بازی Diablo 2 شروع شده است. بحث‌وجدل در بازی‌ های کامپیوتری اتفاقی رایج است و یک اشتباه ساده ممکن است منجر به دعوا و بحث‌های طولانی شود. جاشوا اسپلمن از جمله این گیمرها است که در روز هفدهم دسامبر در دادگاه ایالتی واشینگتن حاضر شد و اتهام قتل غیر عمد به او تفهیم شد. جاشوا اسپلمن 36 ساله به دلیل شلیک و قتل اندرو دیکسون 34 ساله پس از دعوا در بازی Diablo باید مجازات سنگینی را تحمل کند.

به گزارش اخبار بازی پارسی گیم، اندرو دیکسون و جاشوا اسپلمن به مدت 26 سال دوست بوده‌اند و داغ شدن بحث و جدل پس از اتفاقی در بازی Diablo 2 باعث بروز واقعه‌ای وحشتناک شده است. اسپلمن در مصاحبه با کارآگاه‌ها نحوه‌ی قتل را توضیح داده است. وی گفته است که همراه دیکسون و فردی دیگر در حال دیابلو بازی کردن بوده‌اند. این دو رفیق در یک محله قرار داشته‌اند، اما هر کدام در خانه‌‌ی خود مشغول به بازی بوده است و با هدست صحبت می‌کردند.

دیکسون به دلیل آنکه یک بازیکن دیگر وارد بازی می‌شود و آیتم‌های باارزشی را سرقت می‌کند، عصبانی می‌شود. بازی باید توسط گذرواژه از دید دیگر بازیکنان پنهان می‌شد، اما این اتفاق رخ نداده و افراد دیگر وارد سرور شده‌اند. دیکسون از واقعه پیش‌آمده به شدت عصبانی شده و شروع به دشنام دادن کردن است و اسپلمن را مقصر دانسته است. بحث میان آن‌ها برای پنج دقیقه ادامه داشته است و اسپلمن سعی کرده تا دوستش را آرام کند و به او هشدار داده است که اگر بحث را تمام نکند، به او شلیک می‌کند.

بازی Diablo دیابلو Diablo 2

Diablo به زندگی یک انسان پایان داد

اسپلمن پس از آنکه می‌بینید بحث روی بازی Diablo همچنان ادامه دارد، تفنگش را در کنار کامپیوتر برمی‌دارد و خود را به خانه‌ی دوستش می‌رساند. یکی از کارآگاه‌ها از اسپلمن پرسیده است که چرا یک تفنگ باید کنار کامپیوترش باشد و او در جواب گفته است: «چرا که نه؟ اینجا آمریکا است!»

اسپلمن هنگامی که به سوی خانه‌ی دیکسون می‌رفته است، تیر هوایی شلیک می‌کند تا او را از تصمیمش آگاه کند. او پس از آنکه وارد خانه می‌شود با پدر دیکسون صحبت می‌کند و او را از جریان با خبر می‌سازد؛ اما از آنجایی که دوستش در فاصله‌ای نزدیک قرار داشته؛ کنترلش را از دست می‌دهد و به او شلیک می‌کند. دیکسون از ناحیه‌ی سینه مورد هدف قرار می‌گیرد و به سرعت به بیمارستان منتقل می‌شود؛ اما عمل جراحی تغییر ایجاد نمی‌کند و او به دلیل جراحات شدید جان می‌بازد.

معاون ارشد دادستان درخواست کرده تا متهم با پرداخت وثیقه‌ی دو میلیون دلاری آزار شود؛ زیرا که بحث آن‌ها جدی نبوده است و نیازی به بازداشت او تا زمان پایان فرایند دادگاهی نیست. قاضی با پرداخت وثیقه‌ی 750 هزار دلار موافقت کرده و جلسه‌ی محاکمه نیز هفته‌ی آینده برگزار می‌شود. بحث و جدل هنگام بازی باعث ایجاد تنش‌های شدیدی می‌شود، اما هیچ‌گاه نشنیده‌ایم که بازی Diablo دلیل قتل باشد. به نظر می‌رسد که دیابلو واقعاً شیطانی است!

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.