دانلود بازی Torchlight III برای PC
دانلود بازی Torchlight III برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Torchlight III Cursed Captain برای PC

پارسی گیم 4 دی 1399 بدون دیدگاه
8,101 بازدید

دانلود بازی Torchlight III Cursed Captain برای کامپیوتر

استودیو Runic Games تا چند سال گذشته مشغول ساخت سری بازی Torchlight بود و توانست این سری بازی را به‌جایی برساند که لقب قاتل Diablo را دریافت کند. بازی Torchlight 2 یکی از بهترین عناوین نقش‌آفرینی که است می‌توانید پیدا کنید و حالا با تعطیلی استودیو قبلی، این استودیو Echtra Inc است که با دنباله این بازی واردشده و با ارائه Torchlight III به دنبال تکرار خاطرات خوش گذشته است. در مقابل خطر دشمنان و حمله آن‌ها با جان‌ودل دفاع کنید و با گرد هم آوردن سربازان شجاع و آماده، ماجراهای تازه‌ای را بچشید. هرچند که استودیو قبلی با جان‌ودل به ساخت بازی می‌پرداخت اما این بازی هم می‌تواند به قلب شما طرفداران فرانچایز راه پیدا کند.

داستان بازی Torchlight III یک قرن پس از اتفاقات نسخه دوم ادامه پیدا می‌کند و امپراتوری Ember حالا در افول است. قدرت‌های دیگر به فکر حمله‌ای گسترده به Novastraia هستند و این به شما بستگی دارد که از این سرزمین دفاع کنید و دشمنان را شکست دهید. بازی چهار کلاس شخصیتی مخصوص استفاده کرده که می‌توانید از بین آن‌ها، یکی را انتخاب کنید و شخصیت خود را بسازید. هرکدام از کلاس‌های شخصیتی دارای نقاط مثبت و منفی هستند و باید به آن‌ها دقت کنید. برای دفاع در مقابل دشمنان نیاز به ساخت یک قلعه قدرتمند دارید و باید به‌طور مداوم هم آن را ارتقا دهید و سطح دفاعی خود را بالا ببرید. حیوانات خانگی مانند طوطی هم به بازی برگشته‌اند و توانایی خاصی به حکومت شما اضافه می‌کنند و می‌توان آن‌ها را به بهترین شیوه برای جمع‌آوری اطلاعات استفاده کرد.

بازی Torchlight III بهشت طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی است. کلاس شخصیتی را مشخص کنید و سطح خود را به آخرین مرحله رسانده و سپس جلوی دشمن بجنگید و خانه‌خرابشان کنید. دشمنان و محیط این نسخه، عمق بیشتری پیداکرده‌اند و نبردها چالش سختی برای شما خواهند بود. بخش داستانی بازی حدود 12 ساعت گیم پلی ارائه می‌کند که نسبت به نسخه قبلی افت کرده است و اگر از طرفداران سرسخت بازی هستید، روزهای خوش گذشته را به فراموشی بسپرید. این نشان می‌دهد که استودیو جدید از پس هدف اصلی برنیامده؛ اما هنوز هم محتوای خوبی برای سرگرم شدن در اختیار دارید و می‌توانید از نبردها و بأس فایت های بازی نهایت لذت را ببرید و یک ترچلایت با گرافیک مدرن و زیبا دریافت کنید. در این سبک، پیشنهاد ما بازی‌های Path of Exile و Diablo III Reaper of Souls است.

در ادامه برای دانلود بازی Torchlight III Cursed Captain با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8.1, 10 (64-Bit)
Processor: Quad-Core Intel or AMD Processor, 2.5 Ghz or Faster
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 470 GTX or AMD Radeon 6870 HD Series Card or Higher
Storage: 10 GB available space
Additional Notes: Specifications are not final and are subject to change.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

It’s been a century since the events of Torchlight II, and the Ember Empire is in decline. In Torchlight III, Novastraia is again under threat of invasion and it’s up to you to defend against the Netherim and its allies. Gather your wits and brave the frontier to find fame, glory, and new adventures! Brave the vast wilderness of Novastraia and all of its dangers either alone or with a group of friends!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.13 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.