دانلود بازی Murder Diaries برای PC
دانلود بازی Murder Diaries برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Murder Diaries برای PC

پارسی گیم 28 شهریور 1400 بدون دیدگاه
1,613 بازدید

دانلود بازی Murder Diaries برای کامپیوتر

حل کردن معمای یک قتل هم می‌تواند ترسناک باشد و هم مهیج و سرگرم‌کننده. خوشبختانه این تجربه را می‌توانیم بدون اینکه خطری ما را تهدید کند در قالب بازی‌های ویدیویی داشته باشیم و از آن لذت ببریم. عناوین زیادی با سبک کارآگاه بازی و حل کردن پرونده‌های جرم و جنایت وجود داشته که هرکدام در نوع خود سرگرم‌کننده هستند. بازی Murder Diaries از استودیو EpiXR Games دید سورئالی به این سوژه داشته و ماجراهای جذابی را برای بازیکن آماده کرده است.

شما در این بازی روایت یک مرد جوان را در طول زندگی‌اش دنبال می‌کنید که سریعاً به یک معمای قتل منجر می‌شود. داستان مرموز بازی مملو از نکات پیچیده و مبهم است که فقط در طول بازی با گشت‌وگذار و دقت به محیط مراحل می‌توانید درک کاملی از آن پیدا کنید. درواقع با هر قدمی که برمی‌دارید، قطعه‌ای از این معما را پیدا کرده و در نهایت با چیدن این قطعات در کنار هم روایت را کامل خواهید کرد.

گیم پلی بازی با زاویه دید اول‌شخص شما را در قالب یک روح سرگردان قرار می‌دهد که می‌تواند آزادانه در محیط مراحل معلق باشد و حرکت کند. درواقع شما روح شخصیت اصلی بازی هستید. همه‌چیز به گشت‌وگذار در محیطی سورئال و متفاوت خلاصه شده که باید در آن سرنخ‌ها و قطعه‌هایی از خاطرات را پیدا کنید. قدم زدن در میان خاطرات یک شخص و تجربه لحظات مختلف زندگی او بسیار منحصربه‌فرد و متفاوت بوده و می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر خودش کند.

درمجموع 16 مرحله در بازی وجود داشته که هرکدام طراحی متفاوتی دارند. مراحل ابتدایی ساده‌تر بوده و مسیر خطی دارند اما با پیشروی، محیط‌های وسیع‌تر و پیچیده‌تری را ملاقات می‌کنید که نیازمند دقت و تیزبینی شما هستند. اگر می‌خواهید رازهای مرموز این دنیای سورئال را کشف کرده و داستان را به سرانجام برسانید، خودتان را برای تجربه‌ای جذاب و مهیج در Murder Diaries آماده کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Syberia و Inked a Tale of Love را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Murder Diaries با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 7
Processor: i5
Memory: 4000 MB RAM
Graphics: Geforce GTX 960
Storage: 7000 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 10
Processor: i7
Memory: 8000 MB RAM
Graphics: Geforce GTX 960
Storage: 7000 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In Murder Diaries you abstractly follow the narration of a young man through his life and his thoughts. This leads you straight into a murder mystery unlike you have ever seen before.
Figure out what happened, explore fascinating landscapes and abstract environments and enjoy the thrilling storytelling. Collect pieces of the story while freely floating through related environments and immerse yourself into an intriguing story filled with blood and murder. A must have for any true fan of thrillers and anyone how enjoys a murder mystery that goes beyond the normal story telling.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.