دانلود بازی Syberia برای PC
دانلود بازی Syberia برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Syberia برای PC

پارسی گیم 28 تیر 1400 بدون دیدگاه
5,901 بازدید

دانلود بازی Syberia برای کامپیوتر

بازی‌های ماجرایی و داستان محور از گذشته محبوبیت خاص خودشان را داشتند. تجربه چنین بازی‌هایی مانند خواندن یک کتاب جذاب یا یک فیلم مهیج می‌تواند سرگرم‌کننده باشد و لحظات خوبی را برای مخاطب رقم بزند. بازی Syberia از استودیو Microids عنوانی ماجرایی و داستان محور بوده که داستانی عمیق و جالب را در اروپا و شرق روسیه روایت می‌کند.

بازی شما را در نقش شخصیتی به اسم Kate Walker قرار می‌دهد که یک وکیل آمریکایی است. به او مأموریتی ساده که طی آن باید سند یک کارخانه قدیمی را که صاحب آن از دنیا رفته است، در کوهستان آلپاین تحویل داده و سپس برگردد محول می‌شود. اما در طول این مسیر زندگی او کاملاً عوض‌شده و درگیر ماجراهای متعددی از غرب اروپا تا شرقی‌ترین قسمت‌های روسیه می‌شود. او در طول این ماجراجویی شخصیت‌های زیادی را ملاقات کرده و در ادامه برای حل کردن راز سیبری، به دنبال مخترعی مرموز به اسم Hans می‌رود.

سبک گیم پلی بازی با زاویه دوربین سوم شخص، به گشت‌وگذار و حل کردن معماهای مختلف خلاصه می‌شود. برای کنترل کاراکتر خود باید از کلید‌های موس استفاده کنید، چیزی شبیه به بازی‌های Point & Click اما با زاویه دوربین سوم شخص و گرافیکی قابل‌قبول. باوجوداینکه مدت‌زمان زیادی از انتشار بازی گذشته، اما سبک و سیاق طراحی دنیا، مراحل و معماهای بازی در سطح قابل‌قبولی قرار دارد تا تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما به ارمغان آورد.

اگر دنبال یک بازی معمایی داستان محور هستید که در آن عمق شخصیت‌پردازی تمام کاراکترها مناسب و خوب است، Syberia را از دست ندهید زیرا دنیایی مملو از شخصیت‌های به‌یادماندنی، معماهای چالش‌برانگیز و داستانی عمیق را برای شما آماده کرده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی A Plague Tale: Innocence را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Syberia با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/7/10
Processor: 1GHz CPU
Memory: 512MB
Hard Disk Space: 1.2GB
Video Card: DirectX compatible graphics card with 128 MB memory
DirectX®: 9.0c
Sound: Sound card with DirectX 9.0c support

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Kate Walker, a young ambitious lawyer from New York, is handed what seems a fairly straight forward assignment – a quick stopover to handle the sale of an old automaton factory hidden in the alpine valleys, then straight back home to the US.
Little did she imagine when embarking on this task that her life would be turned upside down. On her expedition across Europe, traveling from Western Europe to the far reaches of Eastern Russia, she encounters a host of incredible characters and locations in her attempt to track down Hans, the genius inventor – the final key to unlock the mystery of Syberia. Her voyage across land and time throws all she values into question, while the deal she sets out to sign turns into a pact with destiny.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.