دانلود بازی Inked A Tale of Love برای PC
دانلود بازی Inked A Tale of Love برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Inked A Tale of Love برای PC

پارسی گیم 23 شهریور 1400 بدون دیدگاه
2,072 بازدید

دانلود بازی Inked A Tale of Love برای کامپیوتر

یکی از عرصه‌هایی که در آن می‌توان تجلی هنر را به‌خوبی مشاهده کرد، همین صنعت بازی‌های ویدیویی است. این سرگرمی آزادی عمل زیادی برای شکوفایی ذوق هنری بسیاری از افراد داشته و ابزارهای زیادی را برای این امر در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. بازی Inked A Tale of Love از استودیو Somnium Games عنوانی معمایی و داستان محور بوده که به دلیل سبک خاص طراحی دنیای آن، بیشتر یک اثر هنری است تا بازی ویدیویی.

داستان بازی درون یک نقاشی جریان خواهد داشت. قهرمان ناشناس ما ماجراجویی‌هایش را کنار گذاشته و می‌خواهد در آرامش زندگی کند اما زمانی که معشوقه‌اش که یک نقاش ماهر است را گم می‌کند، دوباره عازم ماجراهای متعددی خواهد شد. این بار به‌جای شمشیر، غیرت و یک قلم جادویی در دست دارد و به‌زودی می‌فهمد که قدرت این قلم می‌تواند از تمامی شمشیرهای دنیا شاید بیشتر باشد.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین ایزومتریک و در دنیایی که توسط خودکار کشیده شده شکل می‌گیرد. تمامی مراحل موجود در بازی توسط دست و انگار با خودکارهایی با رنگ‌های مختلف طراحی شده‌اند و سبک و سیاق منحصربه‌فرد و هنری دارند. شما در نقش قهرمان داستان، باید در 10 مرحله مختلف بازی گشت‌وگذار کرده و توسط قلم جادویی خود، معماهای مختلف را حل کرده و موانع را از سر راه خود بردارید تا بتوانید عشق خود را پیدا کنید.

قلم جادویی نقش اصلی را بازی می‌کند و باید توسط آن اشیاء و اجسام مختلف را بکشید تا بتوانید از پس چالش‌ها و معماهای درون مراحل بربیایید. هر معما عمق بیشتری از داستان، دنیای بازی و همچنین کاراکتر اصلی‌اش را برای شما نمایان می‌کند. سبک و سیاق هنری و گرافیک بازی آن را به‌شدت خاص کرده و تجربه‌ای به‌یادماندنی از یک اتمسفر زیبا و یک داستان عاشقانه در اختیارتان قرار می‌دهد. تجربه این بازی شاید تجربه کوتاهی باشد اما بسیار لذت‌بخش و به‌یادماندنی خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های It Takes Two و Twelve Minutes را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Inked A Tale of Love با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 32-bit or higher
Processor: 2.3 Ghz or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 750 / Radeon R7 260X or equivalent with at least 1024 MB
DirectX: Version 9.0c
Storage: 8 GB available space
Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The land seemed peaceful now, so the Nameless Hero put his sword aside. However, his adventures were not over – he had to begin a perilous journey when he lost his true love, the beautiful painter Aiko. Armed only with his wits, his valor, and a magical paintbrush, he would soon discover how the pen can be mightier than the sword.
Inked is a hand-drawn puzzle adventure set in a mythological world of beautiful ballpoint pen landscapes, inspired by Japanese folk tales. As the Nameless Hero, explore 10 different minimalistic worlds searching for your lost love Aiko, using your magical paintbrush to solve puzzles in a heartwarming story that will move and shake you to the core.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.