دانلود بازی Final Fantasy 4 برای PC
دانلود بازی Final Fantasy 4 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Final Fantasy 4 برای PC

پارسی گیم 19 شهریور 1400 بدون دیدگاه
3,684 بازدید

دانلود بازی Final Fantasy IV برای کامپیوتر

نام سری بازی‌های محبوب Final Fantasy قطعاً به گوش بسیاری از گیمرها خورده است. این سری محبوب به دلیل مکانیک‌های جذاب گیم پلی در سبک نقش‌آفرینی، داستان بسیار عمیق و سرگرم‌کننده و شخصیت‌پردازی مناسب، محبوبیت بسیار بالایی میان بازیکنان دارد و همین موضوع سبب شده تا شماره‌های زیادی از آن منتشر شود. یکی از موفق‌ترین شماره‌های بازی، شماره چهارم بود که ازلحاظ داستانی به‌شدت قوی ظاهر شد. حال استودیو Square Enix این شماره را که با نام Final Fantasy IV شناخته می‌شود دوباره با حالتی بهبودیافته منتشر کرده تا تجربه‌ای نوستالژیک و لذت‌بخش را به خورد طرفداران بی‌شمار این سری بدهد.

این نسخه بازسازی شده، دوباره شما را به دنیای پیکسلی و دوبعدی این سری می‌برد که مملو از ماجراجویی‌های مهیج و جذاب در کنار کاراکترهای به‌یادماندنی است. سرزمین سلطنتی به اسم Kingdom of Baron ارتش خود را که از کشتی‌های هوایی قدرتمند تشکیل شده عازم کرده تا به کشورهای همسایه حمله کنند و آن‌ها را تحت تصرف خود در آورند. در میان فرماندهان این سپاه، شخصی به اسم Cecil تصمیم می‌گیرد در مقابل ظلم و ستم Baron ایستادگی کند و گروه خودش را در کنار دوستانش، علیه او قرار می‌دهد. Cecil باید به مناطق مختلفی در زمین و هوا سفر کرده، با شخصیت‌های جدید آشنا شده و به این سلطه گری ستمگرانه پایان دهد.

به‌جز داستان جذاب و شخصیت‌پردازی قوی، یکی از ویژگی‌های مهم بازی که برای اولین بار در این سری معرفی شد، قابلیت Active Time Battle بود که باعث می‌شد زمان در حین مبارزات نیز جریان داشته باشد و متوقف نشود. این قابلیت هیجان بیشتری را به بطن گیم پلی تزریق کرده و باعث می‌شود تا بازیکن همواره برای تصمیم‌گیری زمان کمتری داشته باشد. مبارزات در حالت نوبتی شکل ‌گرفته و نیازمند نقشه‌ریزی شما و استفاده درست از قابلیت‌های کاراکترهای مختلف است.

این نسخه از بازی بهبود زیادی داشته و علاوه بر مدل‌های جدید دوبعدی، در بخش صداگذاری و موسیقی نیز دستخوش تغییر شده تا بهترین تجربه از شماره چهارم این سری را در اختیار شما قرار دهد. همچنین مکانیک‌های گیم پلی و قابلیت نبرد خودکار نیز اضافه ‌شده تا این قسمت هم روان‌تر و لذت‌بخش‌تر شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Narita Boy و Tales of Arise را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Final Fantasy IV با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8.1 64-bit / Windows 10 64-bit (ver.1909 and above)
Processor: AMD A8-7600 / Intel® Core™ i3-2105
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ R7 Graphics / Intel® HD Graphics 3000
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 8.1 64-bit / Windows 10 64-bit (ver.1909 and above)
Processor: AMD A8-7600 / Intel® Core™ i3-3225
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ R7 Graphics / Intel® HD Graphics 4000
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The original FINAL FANTASY IV comes to life with completely new graphics and audio as a 2D pixel remaster!
A remodeled 2D take on the fourth game in the world-renowned FINAL FANTASY series! Enjoy the timeless story told through charming retro graphics. All the magic of the original, with improved ease of play. The Kingdom of Baron sent their elite airship fleet, the Red Wings, to attack the surrounding countries. Distressed by his mission, Cecil, a dark knight and captain of the Red Wings, decides to fight against the tyrannical Baron with his trusted friend and his paramour at his side. In his search for the crystals, Cecil must travel over land, under the ground, to the Land of Summons, and even to the moon. Join forces with Kain the dragoon, Rosa the white mage, Rydia the summoner, and many more skilled allies.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.