دانلود بازی Warstride Challenges برای PC
دانلود بازی Warstride Challenges برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Warstride Challenges برای PC

پارسی گیم 23 خرداد 1401 بدون دیدگاه
3,334 بازدید

دانلود بازی Warstride Challenges برای کامپیوتر

ژانر شوتر اول شخص از محبوب‌ترین آثار تاریخ صنعت گیم را به ما هدیه داده است. این بازی‌ها در دهه 90 میلادی حکمرانی می‌کردند و شاهکارهای کلاسیکی نیز از آن دهه خارج شده است. با این حال، با گذر از آن دهه، تغییرات عظیمی در این سبک ایجاد شد. حال که سال‌ها از آن دوره گذشته، شاهد پیشرفت و عبور از ظاهر قدیمی بازی‌های شوتر کلاسیک هستیم. شوترهای مدرن با گرافیک‌های پیشرفته خود، دیگر آن حس و حال کارتونی و خشن قبل را به مخاطب القا نمی‌کنند. با این حال بازی Warstride Challenges از استودیوی Dream Powered Games آمده تا آن حس شوترهای کلاسیک را دوباره برگرداند.

همانند بسیاری از شوترهای قدیمی، Warstride Challenges نیز می‌تواند تا حدودی برای تازه کاران دشوار باشد. شما باید به سرعت در طول مراحل بازی حرکت کرده و رکوردی که دیگران در آن مرحله ثبت کرده‌اند را بشکانید. این موضوع باعث شده که هیجانی بی نظیر به گیم پلی تزریق شود و تنوع بالای مراحل که تعدادشان به بیش از 100 ها مرحله می‌رسد نیز یکی از دلایل مثبت تجربه این بازی است. گیمرها و اعضای فعال این بازی خود می‌توانند به طراحی مراحل موردعلاقه‌شان و سپس انتشار آن بپردازند. هدف اصلی این بازی نیز تمام کردن مراحل سریع‌تر از دفعه قبل و سایر بازیکنان است که هدفی نفس گیر خواهد بود.

درجه سختی بالای Warstride Challenges باعث شده تا یک نمونه کاملاً طبیعی و واقع‌گرایانه از شوترهای کلاسیک را به ما ارائه کند. گرافیک این بازی یکی از خیره کننده‌ترین چیزهایی است که در سال 2022 مشاهده خواهید کرد. اسلحه‌های مختلف و گوناگون در محیط بازی پخش شده‌اند و به شما در رکورد زدن کمک خواهند کرد. علاوه بر این ها، هر روزه نمی‌توان شاهد یک شوتر باکیفیت مستقل بود که تنها به رقابت با سایر عناوین فکر نکرده و سعی در کسب یک حس و حال متفاوت داشته باشد. سرعت و هیجان بالای بازی، از Warstride Challenges یکی از بهترین شوترهای سال را ساخته که نباید آن را از دست بدهید.

بازی Warstride Challenges یک تیراندازی اول شخص بسیار هیجان‌انگیز است. این بازی ادای احترامی به شوترهای کلاسیک دهه 90 میلادی داشته و این موضوع را می‌توان به وضوح در گیم پلی چالش برانگیز، گرافیک کارتونی و جذاب و اسلحه‌های عجیب و غریبش به خوبی مشاهده کرد. پس همین حالا به دانلود و تجربه Warstride Challenges بپردازید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Apex Legends و Doom Eternal را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Warstride Challenges برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: AMD FX-6300 / Intel Core i5-2500K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2 GB VRAM, AMD Radeon RX 460 / NVIDIA GeForce GTX 660
Storage: 6 GB available space
Additional Notes: 60 FPS in 1920×1080 (Low Graphic Preset)

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: AMD Ryzen 5 3350GE / Intel Core i7-7700K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 4 GB VRAM, AMD Radeon RX 480 / NVIDIA GeForce GTX 1060
Storage: 6 GB available space
Additional Notes: 60 FPS in 1920×1080 (Epic Graphic Preset)

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Race, aim, fire!
Blast hordes of demons at lightning speed in bloody gunfights across a series of increasingly intense trials. Slow time to pull off impossible headshots, bunny hop to pick up speed, slide around corners and shred foes with destructive shockwaves! Die and retry to pull off the perfect run, then prove your worth on theglobal leaderboard to let the world know you’re the greatest demon slayer.
Race against the clock to overcome every challenge that comes your way, unlocking and unleashing an arsenal of devastating weapons and powers. Compete with your friends and the community to get the highest score and race the ghosts of anyone online – even your favorite streamers! Whether you’re an eSports pro or a shooter beginner, you’ll progress to become an FPS master.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.