دانلود بازی Tales of Arise برای PS5
دانلود بازی Tales of Arise برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Tales of Arise برای PS5

پارسی گیم 18 شهریور 1400 1 دیدگاه
779 بازدید

دانلود بازی Tales of Arise برای پلی استیشن 5

بازی‌های نقش‌آفرینی یکی از متنوع‌ترین سبک‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی هستند و تعداد بسیار زیادی از آن‌ها در طول تاریخ منتشر شده است؛ اما استودیوهای ساخت بازی در ژاپن سبکی منحصربه‌فرد را برای ساخت چنین ژانری پیاده‌سازی می‌کنند که از آن با نام JRPG که مخفف Japanese Role Playing Game است یاد می‌شود. از ویژگی‌های بارز این سبک می‌توان به عمق بسیار بالا و جزییات خیره‌کننده بازی اشاره کرد. بازی Tales of Arise از استودیو معروف BANDAI NAMCO عنوانی جدید در همین ژانر بوده که سبک و سیاق انیمه‌ها را در طراحی دنیای خودش پیاده‌سازی کرده است.

داستان بازی در مورد مردم دو سرزمین Renan و Dahnan است که هرکدام قهرمان مخصوص به خودشان را داشته که سرنوشتش را تعیین می‌کنند. یکی از آن‌ها Alphen و دیگری Shionne نامیده شده و هر کدام باید سختی‌ها و چالش‌های زیادی را تحمل کرده و در کنار یکدیگر رشد کنند. در طول این مسیر دوست‌های زیادی پیدا خواهند کرد و تجربیات زیادی کسب می‌کنند. روایت داستانی بازی با صحنه‌های سینمایی و جذابی که مملو از انیمیشن‌های مهیج است شکل گرفته تا تجربه بازی به‌شدت برای بازیکن لذت‌بخش شود و دست کمی از تماشای یک انیمه جذاب نداشته باشد.

سبک گیم پلی مانند سایر عناوین JRPG مملو از مبارزات جذاب، اکشن و نفس‌گیر است که در آن باید با استفاده از قابلیت‌های مختلف کاراکتر خود و اجرای کمبوها، پیروز میدان شوید. دنیای طراحی شده در بازی به‌شدت پویا بوده و مملو از محتوا و ماجراجویی‌های مهیج است. شما می‌توانید در مناطق کوهستانی گشت‌وگذار کرده، درون رودخانه‌ها شنا کنید و یا به شهرهای جدید سفر کرده و شخصیت‌های جدیدی در آنجا ملاقات کنید.

از دیگر ویژگی‌های مثبت بازی، گرافیک چشم نوازش است که با استفاده از موتورهای امروزی طراحی و ساخته شده و تجربه‌ای به‌یادماندنی را در اختیار شما قرار خواهد داد. تمامی محیط‌ها، انیمیشن کاراکترها، نورپردازی و جلوه‌های ویژه به زیبایی خلق شده‌اند و کاملاً با یک بازی مدرن و امروزی درزمینهٔ گرافیک روبه‌رو هستید. سبک فانتزی و انیمه‌وار بازی نیز حضور رنگ‌های زنده را در محیط تضمین کرده چشمانتان همواره در حیرت زیبایی‌هایش باقی بماند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Witcher 3 و Final Fantasy را نیز بررسی کنید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

We are introducing a new graphics shader, inspired by anime and watercolor painting. Characters with attractive designs travel among backgrounds filled with beautiful and delicate visuals. Explore the world of Dahna, where a mix of unique, natural environments change in appearance based on the time of day. Climb over the rocky terrain, swim in rivers, gather around the campfire, cook food, head to the next town, defeat the master of an alien planet, and liberate the people!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 36.8 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    یاشار

    مهمان

    سلام اگر امکانش هست دیتای بازی برای پلی استیشن ۴ (ریجن ۱) رو هم قرار بدید.

    پاسخ دهید