دانلود بازی American Truck Simulator Wyoming برای PC
دانلود بازی American Truck Simulator Wyoming برای PC پارسی گیم

دانلود بازی American Truck Simulator Wyoming برای PC

پارسی گیم 17 شهریور 1400 2 دیدگاه
12,391 بازدید

دانلود بازی American Truck Simulator Wyoming برای کامپیوتر

چیزی که امروز در صنعت بازی‌های ویدیویی فراوان یافت می‌شود بازی‌های شبیه‌ساز بوده که تقریباً تمامی فعالیت‌های روزمره دنیای واقعی را پوشش می‌دهند. هر فعالیت جزئی و یا بزرگی را می‌توانید به‌صورت مجازی در قالب یک بازی ویدیویی تجربه کرده و نه‌تنها از آن لذت ببرید، بلکه از جنبه‌های آموزشی آن نیز بهره‌مند شوید. بازی American Truck Simulator از استودیو SCS Software یکی از همین عناوین بوده که تجربه رانندگی تریلی‌ها و کامیون‌های بزرگ و مدرن را در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌تازگی بسته الحاقی Wyoming نیز برای بازی منتشر شده است.

American Truck Simulator Wyoming
در بسته الحاقی Wyoming یک ایالت جدید و خلوت به مناطق بازی اضافه شده که مملو از مکان‌های جذاب برای گشت‌وگذار است. یکی از بهترین پارک‌های جنگلی موجود در آمریکا در این منطقه حضور داشته که می‌توانید از دیدن مناظر آن لذت ببرید. این منطقه کاملاً مسیرهایی متفاوت با سه منطقه اصلی بازی را در خود جای داده و مهم‌ترین ویژگی آن، زیبایی بیش‌ازحد و مناظر چشم نوازش است که تجربه‌ای تازه و متفاوت را در محیط این شبیه‌ساز به خورد شما خواهد داد.

گیم پلی بازی ساده بوده و همانند تمامی عناوین شبیه‌ساز دیگر، شما را درگیر فعالیت اصلی می‌کند که رانندگی با این کامیون‌ها و پیمودن مسافت‌های طولانی در جاده‌ها برای رساندن بار به نقاط مختلف است. مناطق مختلفی از ایالات‌متحده در بازی وجود داشته که می‌توانید در آن‌ها گشت‌وگذار کنید. 3 منطقه اصلی بازی کالیفرنیا، بخش‌های صحرایی نوادا و ایالت آریزونا هستند که همگی آن‌ها با دقتی بالا مشابه با دنیای واقعی طراحی شده‌اند.

مکانیک‌های گیم پلی نیز به‌خوبی تجربه رانندگی این غول‌های مهندسی را در اختیار شما قرار خواهند داد. شما ابتدا یک راننده ساده بوده که با رساندن بارهای مختلف ثروتمندتر شده و در نهایت می‌توانید شرکت باربری خودتان را تأسیس کنید. تنوع کامیون‌ها، بارهایی که می‌توانید برسانید و همین‌طور مسیرهای مختلفی که برخی از آن‌ها بسیار طولانی هستند، جذابیت این بازی را به‌شدت بیشتر می‌کند. رسیدگی به موارد فنی تریلی از دیگر مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید. برای مثال تنظیم باد لاستیک‌ها، رسیدگی به ترمزها و موارد مربوط به موتور از جمله این موارد هستند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Euro Truck Simulator 2 و Car Mechanic Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی American Truck Simulator Wyoming با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-bit
Processor: Dual core CPU 2.4 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTS 450-class (Intel HD 4000)
Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8.1/10 64-bit
Processor: Quad core CPU 3.0 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 760-class (2 GB)
Storage: 7 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Experience legendary American trucks and deliver various cargoes across sunny California, sandy Nevada, and the Grand Canyon State of Arizona. American Truck Simulator takes you on a journey through the breathtaking landscapes and widely recognized landmarks around the States.
Game mechanics are based on the highly successful model from Euro Truck Simulator 2 and have been expanded with new features, creating the most captivating game experience from SCS Software.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.69 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 11 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Milad

    مهمان

    سلام خسته نباشید ، من دانلود کردم و نصب کردم و هیچ مشکلی اعم از پاک کردن فایل نصبی توسط فایروال و اینها نبود ولی وقتی شروتکات رو کلیک میکنم بازی رو باز نمیکنه و عملا هیچ اتفاقی نمیوفته ، راهنمایی ای دارید بهم بگید؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمدحسین

    مهمان

    سلام چجوری اپدیت رو روی بازی اعمال کنیم

    پاسخ دهید