پارسی گیم

دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC + تمامی آپدیت ها و DLC ها

پارسی گیم 22 خرداد 1400 193 دیدگاه
206,360 بازدید

دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای کامپیوتر

رانندگی در دل جاده‌ها یکی از آرزوهای دیرینه و کودکی بسیاری از ماها بوده است. ماشین‌های سنگین باابهت خاصشان به‌نوعی سلطان جاده‌ها بوده‌اند و لذت سوارشدن یکی از آن‌ها با هیچ واژه‌ای قابل وصف نیست. بسیاری از ماها برای تجربه این لذت به بازی‌های ویدیویی پناه برده‌ایم. سبک بازی شبیه‌ ساز که امروزه یکی از ژانرهای پرطرفدار و محبوب در بازی‌ های ویدیویی و کامپیوتر محسوب می‌شود و عناوین بسیاری زیر سایه آن به سوژه رانندگی می‌پردازند. بازی Euro Truck Simulator 2 (یورو تراک سیمولاتور 2) از استودیو SCD Software عنوانی جذاب، واقع‌گرایانه و معروف در همین سبک است که تجربه راندن خودروهای بزرگ باری را در نقاط مختلف اروپا به خوردتان می‌دهد تا سرگرم شوید. بسته های الحاقی جدیدی نیز برای بازی منتشر شده و محتوای جدیدی برای تجربه در اختیارتان قرار خواهد داد که می توانید در مطلب دانلود بازی Euro Truck Simulator 2، تمامی آپدیت ها و DLC های این بازی را دریافت کنید.

شما اگر علاقه‌مند به رانندگی‌های طولانی در جاده‌های زیبای اروپا باشید، قطعاً از این بازی لذت فراوانی خواهید برد. گرافیک زیبا و قابل‌قبول بازی یکی از نکات بارز آن محسوب می‌شود که تمامی جزییات، اتومبیل‌ها و همچنین مناظر را به شکلی چشم‌نواز مقابل چشمان شما به نمایش خواهد گذاشت. شهرهای بسیاری با جاده‌های بین آن‌ها در بازی شبیه‌سازی شده‌اند و برای عبور از برخی از این مسیرها باید تجربه و مهارت خوبی داشته باشید. بازی بیش از 60 شهر اروپایی را در دل خود جای داده که بین آن‌ها کیلومترها جاده برای پیمایش وجود دارد.

تنوع بالا تریلی ها در بازی Euro Truck Simulator 2

تنوع بالایی از تریلی‌ها و کامیون‌ها نیز در بازی یورو تراک سیمولاتور 2 وجود دارد که به کمک آن‌ها بتوانید بارهای مختلف را جا به جا کنید و در حالی که از رانندگی در جاده لذت می‌برید، مأموریت‌های مختلفی را نیز به پایان برسانید. به جز رانندگی، قسمتی از بازی به مدیریت شرکت حمل و نقل شما خلاصه می‌شود که در آن ناوگان باری خود را مجهز کرده و درآمد بیشتری به دست خواهید آورد. هر کدام از کامیون‌ها منحصر به فرد بوده و کابین داخلی و ظاهر آن‌ها کاملاً دقیق شبیه‌سازی شده‌اند. امکان تغییر ظاهر و همچنین بهبود ویژگی‌های فنی و موتور هر کامیون نیز وجود دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Forza Horizon 5 و American Truck Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Dual core CPU 2.4 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTS 450-class (Intel HD 4000)

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8.1/10 64-bit
Processor: Quad core CPU 3.0 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 760-class (2 GB)

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Road to the Black Sea brings three new European regions. Drivers will be able to expand their company and deliver to the countries of Romania, known for the forested region of Transylvania and the surrounding Carpathian Mountain range, Bulgaria with its diverse terrain and Black Sea coastline, and the Trakya region of Turkey which is the gateway to Europe’s largest city, Istanbul. A significant parts of Road to the Black Sea map are composed of dense urban areas. From large cities to small humble villages found in the countrysides, truckers will also be able to drive on roads which lead to scenic coastlines alongside the Black Sea. These regions offer a large variety of industries for players to deliver to and from; including farms, logistics companies, mining and steel industries.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 21.93 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.9 از میانگین رای 123 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Euro Truck Simulator 2 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Euro Truck Simulator 2 کرک شده است ؟

بله. بازی Euro Truck Simulator 2 توسط گروه ElAmigos کرک شد.

۲
آیا سیستم من بازی Euro Truck Simulator 2 را اجرا می کند ؟

برای اجرای Euro Truck Simulator 2 شما نیاز به ویندوز 7، حداقل 4 گیگابایت رم، پردازنده Dual core CPU 2.4 GHz دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک GeForce GTS 450-class هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 15 گیگابایت خواهد بود. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Euro Truck Simulator 2 را بررسی کنید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 193 دیدگاه
  • Avatar

    محمد زوار

    مهمان

    سلام من نسخه فیت گرل رو ریختم زمانی که میخوام فایل رو ستاپ کنم ارور میده و میگه فایل شناسایی نشده و کدش هم -1 هست لطفا کمک کنید

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 193 دیدگاه