پارسی گیم

دانلود بازی Pro Cycling Manager 2019 برای PC

پارسی گیم 8 مرداد 1398 بدون دیدگاه
5,282 بازدید

دانلود بازی Pro Cycling Manager 2019 برای کامپیوتر

دوچرخه‌سواری یکی از مفرح بخش ترین ورزش‌های دنیاست. همه ما یک‌بار هم که شده در زندگی‌مان دوچرخه رانده‌ایم و حتی ممکن است آن‌قدر عاشقش شده باشیم که انواع و اقسام چراغ و لوگو نیز روی آن چسبانده باشیم. به‌هرحال دوچرخه‌سواری یک‌رشته حرفه‌ای ورزشی است و سالانه پول زیادی در آن جابه‌جا می‌شود. ممکن است نشستن روی زین آن و پا زدن تا آخر توان برای شما سخت باشد اما مدیریت یک تیم ورزشی در Pro Cycling Manager 2019 لذت‌بخش‌تر از پا زدن است. این بازی شمارا به طبیعتی فوق‌العاده می‌برد و بیش از چند صد رقابت دوچرخه‌سواری را پیش روی شما می‌گذارد. استودیو Cyanide Studio مانند همیشه عالی عمل کرده است و فرصتی عالی برای چشیدن طعم هیجان را پدید آورده است.

آنچه باید در Pro Cycling Manager 2019 انجام دهید آسان است: کافی است مدیریت کنید و قراردادهای جدید با اسپانسر ببندید و در آخر اما استراتژی مسابقات را مشخص کنید. این کارها البته آن‌چنان‌که باید هم ساده نیست و اگر هیچ‌چیز از دوچرخه‌سواری غیر از پا زدن سرتان نمی‌شود، قطعاً کار سختی خواهید داشت اما انسان است و چالش‌های وجود. به‌هرحال بخش‌های متنوعی در بازی در نظر گرفته است و لذت به خدمت گرفتن یک ورزشکار جوان و تبدیل او به یک فوق ستاره دنیای دوچرخه‌سواری را با هیچ‌چیز نمی‌شود مقایسه کرد. Pro Cycling Manager 2019 به شما اجازه می‌دهد تا در بخش آنلاین نیز به رقابت بپردازید و با 16 بازیکن دیگر هم‌تیمی شوید و روزگار بقیه را سیاه کنید.

تور دو فرانس در این بازی زیر پای شما خواهد بود و آن‌قدر آنجا مسابقه خواهید داد که زیروبم پیچ‌هایش را نیز یاد خواهید گرفت. سیستم توانایی‌های بازی آپدیت شده است و نسبت به نسل‌های پیشین شاهد بهبود هوش مصنوعی بازی هستیم و همچنین به دست آوردن ورزشکاران جدید نیز اندکی سخت‌تر شده است و فرایند این کار واقعی‌تر. فرانسوی‌ها عاشق دوچرخه‌سواری هستند و به همین دلیل این بازی را به‌خوبی می‌شناسند. سرنوشت تیم در دستان شماست و باید با مدیریت منابع و بازیکنان به‌خوبی درصدها مسابقه پیش رو برنده شد و یک‌به‌یک کاپ قهرمانی را بالای سر برد. این اتفاق به‌آسانی که می‌گوییم نیست و پشت هر موفقیتی سال‌ها تلاش و کوشش بوده است.

Pro Cycling Manager 2019 دنیای دوچرخه‌سواری را به خانه‌های ما می‌آورد و می‌توانیم پشت کامپیوترمان نیز مدیر شویم و دستور دهیم. قهرمانی در این مسابقات قطعاً به‌سختی هایش خواهد ارزید. اگر عاشق مدیریت و دوچرخه‌سواری هستید، این بازی را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Pro Cycling Manager 2019 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8/10 (64-bit)
Processor: AMD/Intel dual-core 2.5 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 512 Mo, ATI Radeon HD 5570/NVIDIA GeForce GT 240/Intel HD 4600
Network: Broadband Internet connection
Storage: 11 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8/10 (64-bit)
Processor: AMD/Intel quad-core 3.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 1 GB, AMD Radeon HD 7850/NVIDIA GeForce GTX 560
Network: Broadband Internet connection
Storage: 11 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Dirt: Showdown (stylised as DiRT: Showdown) is a video game published and developed by Codemasters for Microsoft Windows, OS X, Xbox 360, PlayStation 3 and Linux. It was released on 25 May 2012 in Europe and on 12 June in North America. The OS X version was released on 4 September 2014 in North America. The game was released for Linux on 17 August 2015. It is part of the Colin McRae Rally game series. The game was also released on Xbox 360 for free as part of Microsoft’s Games with Gold promotion from 1 January 2016 to 15 January 2016.

The player is entered in a series of “Tour” events, offering a range of races and tournaments to compete in. Winning these events gives the player prize money, which can be spent buying new cars or upgrading existing ones, and unlocks further races. Upon the successful completion of the series final, the next difficulty setting is unlocked, featuring faster opponents and longer races.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.04 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.