Fortnite-Season-8
یحیی رحیمی

قابلیت Account Merging یا گسترش حساب بازی Fortnite فردا غیرفعال می شود

یحیی رحیمی 15 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
519 بازدید

همه می دانیم که بازی Fortnite یکی از بزرگ ترین بازی های جهان است و کسی روی محبوبیت آن شکی ندارد. همین موضوع باعث شده است که توسعه دهندگان این بازی را روی پلتفرم های مختلفی منتشر کنند و برای همین نیز نیاز به حساب کاربری داریم که بتوان از آن روی پلتفرم های گوناگون استفاده کرد.

کمپانی Epic Games برای این کار، قابلیتی به نام Account Merging را ارایه داده بود و با ثبت یک درخواست می توان از حساب خود روی یک کنسول دیگر نیز استفاده کرد و در نتیجه لازم نبود که روی هر دستگاه، یک اکانت مخصوص داشت و با توجه به اینکه ماهیت این بازی ها نیز به خرید های درون بازی بر می گردد، نمی شود که هر بار آیتم های خاصی را برای یک حساب خریداری کرد.

این سیستم البته مشکلات زیادی دارد و برای گسترش حساب خود لازم است که چندین هفته بایستید و Epic نیز تصمیم گرفته است کلا این قابلیت را حذف کند و دیگر لازم نیست که این فرایند پیچیده را پشت سر بگذارید. این موضوع در حساب توییتر بازی اعلام شده است و باید بگوییم که تا روز 6 مه و یعنی فردا زمان دارید که درخواست خود را به ثبت برسانید و بعد از آن دیگر قادر به انجام چنین کاری نیستید.

هیچ دلیلی برای این تصمیم اعلام نشده است و ممکن است در فصل نهم این بازی، جایگزینی برای آن پیدا شود. درخواست هایی که تا فردا ثبت شوند نیز بررسی خواهند شد و مهم نیست که چه زمانی برای دریافت حساب جدید خود باید صبر کرد و توسعه دهندگان درخواست شما را پیگیری خواهند کرد. تنها دقت داشته باشید که از روز 6 مه دیگر قادر به ثبت درخواستی در مورد Account Merging نخواهیم بود.

در حال حاضر می توانید Fortnite را روی پلتفرم های PS4، Xbox One، Switch و PC و البته موبایل های اندرویدی و iOS به رایگان دریافت کنید. اگر مشتاق به انجام چنین کاری هستید، دست بجنبانید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.