God-of-War-Ragnarok
یحیی رحیمی

بازی God of War Ragnarok حدود 40 ساعت گیم پلی خواهد داشت

یحیی رحیمی 15 شهریور 1400 بدون دیدگاه
889 بازدید

بازی God of War طولانی‌ترین نسخه از مجموعه گاد آو وار بود که داستان اصلی آن بسیار طولانی بود و همچنین یک سری محتوای جانبی نیز وجود داشت که طول بازی را افزایش داده بود. حال که بازی God of War Ragnarok در راه است، شایعاتی در مورد طول داستان و گیم پلی منتشر شده و به نظر می‌رسد که دنباله‌ی بازی، رکورد شماره‌ی پیشین را خواهد زد و دارای طولانی‌ترین داستان ممکن خواهد بود.

دوید جفی، خالق بازی گاد آو وار، به تازگی یک ویدیو روی کانال یوتیوب خود قرار داده و ادعای جالبی را مطرح کرده است. او از منابع مختلفی شنیده که بازی God of War Ragnarok دارای 40 ساعت گیم پلی خواهد بود و البته فعلاً نمی‌داند، زمان اعلام شده برای دریافت تمامی تروفی‌هاست یا اینکه اتمام داستان اصلی، 40 ساعت طول می‌کشد. وی می‌گوید:‌

David-Jaffeمن از افرادی شنیده‌ایم که داستان 40 ساعت محتوا دارد. هدف آن‌ها حدود 40 ساعت گیم پلی است و فعلاً نمی‌دانم دریافت تروفی پلاتینیم بازی و تکمیل آن چقدر زمان نیاز دارد. آیا چنین رقمی تضمین‌شده است؟ خیر! در طول فرایند توسعه بازی، گاهی محتوا حذف می‌شود و گاهی هم اضافه؛ اما در حال حاضر می‌دانم که هدف آن‌ها چهل ساعت گیم پلی برای God of War Ragnarok است.

وجود چهل ساعت محتوا در نوع خود باورنکردنی است، زیرا که بازی God of War حدود 20 تا 25 ساعت محتوا داشت. البته اگر این زمان برای تکمیل و دریافت تمامی تروفی‌ها در نظر گرفته شده باشد، آنگاه طول Ragnarok نیز به اندازه‌ی نسخه‌ی 2018 خواهد بود. دیوید جفی در ادامه از پلی استیشن شوکیس روز پنج‌شنبه صحبت کرده و اینکه قرار است بازی‌های مختلفی نمایش داده شوند، او همچنین از یک سورپرایز بزرگ شنیده که مطمئن نیست چه زمانی رونمایی می‌شود؛ اما باور دارد که این سورپرایز می‌تواند هوش از سر طرفداران سونی ببرد.

بر اساس گزارش‌ها و اطلاعات لو رفته، روند بازی God of War Ragnarok در مراسم روز پنج‌شنبه این هفته نمایش داده می‌شود و بالاخره می‌توانیم از فضای بازی و جذابیت‌های آن آگاه شویم. مشخص نیست آیا یک تریلر گیم پلی چند دقیقه‌ای خواهیم دید یا اینکه مانند رویداد E3 چند سال پیش، دقایق اول بازی به ما نشان داده می‌شود.

در خبر دیگری، احتمال معرفی نسخه جدید از مجموعه Infamous شدت گرفته و منابع مختلفی از معرفی بازی جدید در رویداد پنج‌شنبه خبر می‌دهند. اسامی مختلفی مانند بازسازی لست آو آس هم مطرح شده که احتمال معرفی آن‌ها بسیار پایین است. به‌هرحال منتشر پلی استیشن شوکیس 2021 باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.