یحیی رحیمی

گیم پلی God of War Ragnarok در پلی استیشن شوکیس نمایش داده می‌شود

یحیی رحیمی 14 شهریور 1400 بدون دیدگاه
2,022 بازدید

شرکت سونی چند روز پیش از رویداد پلی استیشن شوکیس رونمایی کرد و قرار است 40‌ دقیقه برنامه‌ی زنده با تمرکز روی بازی‌های پلی استیشن 5 و همچنین آینده‌ی این کنسول جدید پخش شود. بر اساس گفته‌ی یکی از افشاگرهای معروف صنعت بازی، گیم پلی God of War Ragnarok در این رویداد نمایش داده می‌شود. شایعات زیادی در مورد نمایش روند بازی گاد آو وار در طی چند ماه اخیر منتشر شده؛ اما تابه‌حال یک منبع موثق، چنین شایعه‌ای را تائید نکرده بود.

رویداد پلی استیشن شوکیس روز پنجشنبه و ساعت 00:30 بامداد به‌وقت‌ایران پخش می‌شود و حدود 40‌ دقیقه، تریلرها و ویدیوهای جدید را خواهیم دید. سونی به طور ویژه در مورد غیاب بخش واقعیت مجازی پلی استیشن خبر داده و قرار نیست هدست PSVR 2 در مراسم آخر هفته حضور داشته باشد. به نظر می‌رسد که اولویت با بازی‌های کنسول پلی استیشن 5 است و قرار است عناوین انحصاری و شخص ثالث که در فصل تعطیلات و زمستان امسال منتشر می‌شوند، رونمایی شوند.

یکی از بازی‌های حاضر در برنامه، Horizon Forbidden West خواهد بود و این بار قرار است نگاه ویژه‌ای به روند بازی و مکانیسم‌های جدید آن بیندازیم. همچنین احتمال حضور نسخه PS5 بازی GTA V وجود دارد؛ اما نمایش گیم پلی God of War Ragnarok بدون شک، مهم‌ترین اتفاق مراسم خواهد بود. طرفداران مجموعه گاد آو وار مدت‌هاست منتظر نمایش بازی گاد آو وار هستند و به طور روزانه از کارگردان بازی درخواست انتشار جزئیات بیشتر را دارند. کوری بارلوگ، کارگردان گاد آو وار، در جواب به شوخی گفته است: « من چیزی در مورد God of War Ragnarok نشنیده‌ام!»

چه بازی‌هایی در پلی‌ استیشن شوکیس حضور دارند؟

بر اساس گفته‌های «نیک بیکر» که تابه‌حال وجود بازی‌های زیادی را افشا کرده است، نمایش گیم پلی God of War Ragnarok در رویداد پلی استیشن شوکیس 2021 قطعی است. مشخص نیست آیا روند بازی داخل موتور گرافیکی را خواهیم دید، یا اینکه تنها یک تریلر سینمایی با نمایش مکانیسم‌های جدید دریافت خواهیم کرد. در طی سال‌های اخیر، تریلرهای گیم پلی معمولاً به نمایشی کوتاه از فضا و داستان خلاصه شده و کمتر آن ویدیوهای طولانی سالیان پیش را می‌بینیم.

برای افرادی که «نیک بیکر» را به عنوان منبع مطمئن قبول ندارند، باید بگوییم که وی بسته الحاقی «جزیره‌ی ایکی» بازی Ghost of Tsushima را به درستی لو داده بود و همچنین اطلاعات زیادی از بازی‌های انحصاری سونی منتشر کرده که همگی درست از آب درآمده‌اند. در مورد گاد آو وار جدید باید بگوییم که عنوان Ragnarok هنوز توسط کارگردان بازی تائید نشده و غیر از یک تیزر بسیار کوتاه، هیچ اطلاعاتی از بازی و داستان آن در دست نیست. ممکن است نسخه‌ی نهایی بازی به نام God of War 2 شناخته شود و خوشبختانه به زودی اطلاعات بیشتری دریافت می‌کنیم.

بازی God of War Ragnarok‌ قرار بود اواخر سال 2021 منتشر شود؛ اما سونی زمان انتشار را به تاریخ نامشخصی تغییر داد. این اتفاقی بود که در مورد Horizon Forbidden West هم رخ داد و تاریخ انتشار نهایی بازی، فوریه 2022 اعلام شده است. علاوه بر گاد آو وار، بسیاری انتظار معرفی بازسازی The Last of Us برای پلی استیشن 5 را دارند که احتمال رخداد آن بسیار پایین است. نظر شما در مورد رویداد پلی استیشن شوکیس 2021 چیست؟ انتظار معرفی چه بازی‌هایی را دارید؟

منبع:

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.