دانلود بازی SNOW The Ultimate Edition برای PC
دانلود بازی SNOW The Ultimate Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی SNOW The Ultimate Edition برای PC

پارسی گیم 8 آذر 1399 بدون دیدگاه
3,579 بازدید

دانلود بازی SNOW The Ultimate Edition برای کامپیوتر

زمستان یکی از چهارفصل زیبایی که می‌توان در آن از طبیعتی بکر لذت برد و همچنین ورزش‌های جذاب و مخصوصی را انجام داد. شاید سرما و یا بارش برف برای برخی افراد دردسرساز باشد اما به لطف همین بارش‌هاست که در فصول دیگر می‌توان از مشکل بی‌آبی به‌سلامت عبور کرد. برف یکی از نعمت‌های بی‌نظیر الهی است که وقتی روی زمین بنشیند و حجم بالایی پیدا کند، موقعیت خوبی برای اسکی را فراهم می‌کند. در حال حاضر به لطف تکنولوژی‌های روز، ورزشکاران می‌توانند علاوه بر زمستان، در دیگر فصل‌ها نیز اسکی را تجربه کنند اما به نظر شما آن هیجانی که در برف می‌توان به دست آورد را بر روی دیگر مواد هم می‌توان کسب کرد؟ به‌واسطه بازی و سرگرم‌کننده SNOW The Ultimate Edition می‌توانیم هر لحظه که دوست داشتیم ورزش‌های هیجان‌انگیز زمستانی را تجربه کرده و از آن‌ها لذت ببریم. استودیو Poppermost Productions به همراهی توسعه دهندگانی از WastedStudios طراحی بازی را بر عهده داشته و کمپانی Crytek محصول نهایی را برای علاقه‌مندان به بازی‌های ورزشی و شبیه‌سازی منتشر کرده است.

با بازی SNOW می‌توانیم به جهانی سفر کنیم که تمام آن را برف پوشانده است و برای علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. این عنوان تنها بازی جهان بازی است که به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به‌صورت آزادانه هرکجا که دوست دارید اسکی کرده و از منظره لذت ببرید. در کنار این مورد، می‌توانید شخصیت خود در بازی را نیز با استفاده از ویژگی‌های مختلفی از جمله لباس و تجهیزات به‌صورت کامل سفارشی‌سازی کنید. در کنار اسکی، ابزار سرگرم‌کننده دیگری همچون اسنوبرد و همچنین ماشین برفی Snowmobile نیز وجود دارد.

بازیکنان می‌توانند در دو حالت آزاد یا رقابتی سرگرم شوند. آزادانه می‌توانید به‌واسطه یکی از وسایل ورزشی قرار داده شده در گیم پلی، جهان بازی را کاوش کرده و از موانع متعددی که در گوشه، گوشه این دنیای بزرگ طراحی شده، برای انجام حرکات نمایشی استفاده کنید و به اوج لذت برسید. در مقابل حالتی برای رقابت با هوش مصنوعی با دیگر بازیکنان در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید رقابت‌های هیجان‌انگیز اسکی را از بالای قله کوه به سمت پایین تجربه کنید و یا آنکه در رقابت‌های حرکات نمایشی شرکت کرده و با انجام حرکات خیره‌کننده، امتیازی بالا را برای پیروزی بر رقبا به دست آورید. مسابقات Snowmobile که دیگر ناگفتنی است و جذابیتی همچون رقابت ماشین‌ها در پیست دارد.

نسخه‌ای که ما برای علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی آماده کرده‌ایم، Ultimate یا نامحدود بوده و معنای آن در ویژگی‌ها و ابزار و وسایلی خلاصه می‌شود که نسخه معمولی بازی از آن‌ها بی‌بهره است. برای مثال تمام ویژگی‌های وسیله Snowmobile به‌صورت کامل قابل دسترس و قابل‌استفاده هستند. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ورزشی هستید پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون بازی Steep و NHL 21 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی SNOW The Ultimate Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Intel Core 2 Duo 3 GHz or AMD Phenom II X2 3 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 1GB GDDR5 VRAM or AMD HD 6850 1GB GDDR5 VRAM
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space
Additional Notes: Integrated graphics cards might work but are not supported.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
Processor: Intel Core i3 2.6 GHz or AMD Phenom II X4 3 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 770 2GB GDDR5 VRAM or AMD R9 280X 3GB GDDR5 VRAM
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Additional Notes: Integrated graphics cards might work but are not supported.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Truly experience the mountain with SNOW The Ultimate Edition and access all major game content forever in one great package!
SNOW is the only open world, winter sports game. Explore a massive mountain on snowboard, skis and snowmobile, customize your character with clothing and equipment and compete in competitive events. Or head out and explore the mountain!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.