بازی Crysis-2
یحیی رحیمی

بازی Crysis 2 Remastered در ساخت است؛ اولین اسکرین شات از بازی منتشر شد

یحیی رحیمی 1 خرداد 1400 بدون دیدگاه
705 بازدید

استودیو Crytek سال گذشته اولین نسخه از بازی Crysis را موردبازسازی قرارداد و پس از سالها، جان دوباره به فرانچایز کرایسیس بخشید. حال به‌تازگی تصاویری از نسخه دوم بازی منتشرشده که نشان از ریمستر این اثر اکشن دارد. این بازی که تحت عنوان Crysis 2 Remastered شناخته می‌شود، هنوز توسط استودیو تائید نشده است اما گمانه‌زنی‌ها و شایعات، حاکی از توسعه آن دارد.

انتشار بازی Crysis Remastered برعکس آنچه انتظار می‌رفت، با انتقادات زیادی روبه‌رو شد و این بازی نتوانست برنامه‌های اولیه استودیو را عملی کند. در اوایل ژانویه بود که آگهی استخدام تازه‌ای توسط استودیو کرایتک منتشر شد که نشان از ساخت یک بازی سندباکس AAA می‌داد. آن زمان گفته شد که با یک اثر کاملاً جدید روبه‌رو هستیم و حتی شایعاتی مانند نسخه واقعیت مجازی Crysis هم مطرح شد اما حالا می‌دانیم که آن آگهی مرتبط با بازسازی نسخه دوم فرانچایز کرایسیس بوده است.

استودیو Crytek دیروز دو توییت جداگانه را منتشر کرد که هر دو آن‌ها به بازی Crysis 2 Remastered مرتبط هستند. اولین توییت بسیار کوتاه است و تنها نوشته‌شده: «عادت داشتند مرا پیامبر صدا بزنند» این گفته مرتبط با یکی از صحنه‌های سینمایی بی‌نظیر نسخه دوم است که مو به تن طرفداران بازی سیخ می‌کند. در توییت دوم یک ایموجی چشمان باز استفاده‌شده که معمولاً زمانی به‌کاربرده می‌شود که مخاطب باید به دنبال اطلاعات بیشتری بگردد و به‌نوعی چشم و گوشش را باز کند تا خبرهای جدید را بهتر بفهمد.

Crysis-2-Remastered

اسکرین شات بازی Crysis 2 Remastered

پس از انتشار توییت های گفته‌شده، یک اسکرین شات از بازی منتشر شد که یک سرباز مدرن را نشان می‌دهد که لباس رزم مخصوصی به تن دارد. این تصویر توسط اکانت توییتر بازی Crysis منتشرشده و بنابراین صحت آن را می‌توان بدون جستجو تائید کرد. بسیاری از کاربران توییتر به این تصویر واکنش نشان داده‌اند و باور دارند که بازی Crysis 2 Remastered درراه است.

بازی Crysis 2 ازجمله بهترین عناوین سری بود که نه‌تنها ازلحاظ داستان، بلکه ازلحاظ گیم پلی و بصری هم یک سر و گردن از عناوین زمان خودش بالاتر بود. البته ریمستر نسخه اول نشان داد که ارتقاء بصری بازی و ارائه بافت‌های با رزولوشن 8K کمکی به فروش بازی و دریافت نمره‌های خوب نمی‌کند و درواقع هوش مصنوعی ضعیف بازی و مشکلات فنی هنگام اجرای آن باعث شد تا بازی Crysis Remastered آن‌چنان‌که انتظار می‌رفت نباشد.

استودیو Crytek علاوه بر بازی Crysis 2 Remastered روی یک پروژه دیگر هم کار می‌کند که بر اساس شایعات، نام آن Crysis Next است. این بازی یک اثر بتل رویال بوده و اطلاعات چندانی از آن منتشرنشده و تنها می‌دانیم که یک بازی بتل رویال دیگر درراه است.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.