بازی Final Fantasy 13
یحیی رحیمی

Final Fantasy 13 به ایکس باکس گیم پس می‌آید؛ خروج Red Dead Online

یحیی رحیمی 11 شهریور 1400 بدون دیدگاه
282 بازدید

شرکت ایکس باکس به روند انتشار بازی‌های جدید برای سرویس ایکس باکس گیم پس ادامه داده و تقریباً هر دو هفته یک بار، بازی‌های تازه‌ای را به فهرست عناوین موجود اضافه کرده است. این ماه نیز بازی Final Fantasy 13 به همراه آثار دیگری مانند «شبیه‌ساز حراجی» (Surgeon Simulator) به فهرست اضافه‌شده که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

دور جدید بازی‌های ایکس باکس گیم پس از فردا با انتشار Signs of the Sojourner و Surgeon Simulator 2 شروع می‌شود و هر دو بازی در دسترس کاربران کنسول و کامپیوتر قرار می‌گیرند. اولین بازی، یک اثر داستانی کارتی در مورد اتصال و برقرار کردن ارتباط میان مردم است. شما کارت‌های مختلفی در اختیار دارید که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید احساسات خود را بروز دهید و تجارب مختلفی به دست بیاورید. داستان در بازی در مورد فردی است که پس از مرگ مادرش، باید مغازه‌اش را کنترل کند و با سفر به نقاط مختلف، تجهیزات مورد نیاز را به دست بیاورد.

بازی Surgeon Simulator 2 یک اثر شبیه‌ساز است که سال گذشته منتشر شد و توانست امتیازهای بسیار خوبی دریافت کند. در این بازی، نقش جراح را بر عهده خواهید داشت که باید جراحی‌های خطرناکی روی بیماران انجام دهید. یکی از ویژگی‌های بازی، فضای خنده‌دار آن است که باعث ایجاد صحنه‌هایی ترسناک و در عین حال خنده‌دار می‌شود. اگر به پزشکی علاقه دارید و فکر می‌کنید مادرزادی یک جراح ماهر هستید، بهتر است این اثر شبیه‌ساز را از ایکس باکس گیم پس دریافت کنید.

ایکس باکس گیم پس Final Fantasy 13

خروج Red Dead Online از ایکس باکس گیم پس

Craftopia دیگر بازی جالبی است که از فردا در دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد. این اثر چند نفره، شما را به دنیایی بسیار زیبا می‌برد که پر از خطرات مختلف است و باید دست خالی از پس چالش‌های موجود بربیایید. فعالیت‌های مختلفی مانند شکار، کشاورزی و ساخت ابزارهای جدید استفاده‌شده‌اند و قطعاً از فضای زیبا و غیرخطی آن لذت خواهید برد.

بزرگ‌ترین بازی جدید ایکس باکس گیم پس، بدون شک Final Fantasy 13 است. این اثر فانتزی نقش‌آفرینی برای هر دو کنسول‌های بازی و کامپیوتر منتشر خواهد شد و می‌توانید از فضای زیبا و دوست‌داشتنی آن لذت ببرید. فاینال فانتزی 13 اولین بار در سال 2009 و برای کنسول‌های نسل هفتم منتشر شد و حال فرصت مناسبی است تا نگاهی به آن در کلکسیون آثار ایکس باکس گیم پس بیندازید. البته بازی از ایراد و اشکال به دور نیست؛ اما فضای زیبا و روندی لذت‌بخش دارد که قطعاً از آن لذت خواهید برد.

از هفته‌ی آینده می‌توانید بازی Crown Trick را برای کنسول و کامپیوتر دریافت کنید. این اثری در ژانر روگ لایک و تحسین شده است که دارای مکانیسم بسیار جالبی است و دشمنان تنها زمانی حرکت می‌کنند که شما حرکت می‌کنید. پس‌ازآن نیز بازی ماجراجویی فضایی Breathedge از راه خواهد رسید و قادر به کنترل نقش فردی به نام «Man» خواهید بود که به دنبال دفن خاکستر پدربزرگش است و به‌یک‌باره خود را در میانه‌ی یک نبرد فضایی گرفتار می‌بیند.

اضافه شدن بازی‌های جدید، به معنی کنار رفتن آثار قدیمی است. بازی Red Dead Online از اواسط ماه دیگر در دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس نخواهد بود و بهتر است از چند روز باقی مانده استفاده کنید. عناوین دیگر مانند Company of Heroes 2 و Forza Motorsport 7 نیز از سرویس گیم پس حذف خواهند شد و فرصت کمی برای تجربه‌ی آن‌ها دارید.

منبع: EuroGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.