دانلود بازی Breathedge برای PC
دانلود بازی Breathedge برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Breathedge برای PC

پارسی گیم 14 اسفند 1399 1 دیدگاه
5,506 بازدید

دانلود بازی Breathedge برای کامپیوتر

فضای بیکران یک سوژه‌ی جالب با پتانسیل بالا برای ساخت بازی‌های ویدیویی است چراکه دست سازندگان برای نوآوری باز است و می‌توانند در محورهای مختلفی، بازی خود را توسعه دهند. همچنین تجربه مجازی فضا از پشت سیستم می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد زیرا ممکن است خیلی از آدم‌ها هرگز در طول زندگی خود موفق به تجربه واقعی این موضوع نباشند. بازی Breathedge از استودیو RedRuins Softworks یکی از جدیدترین عناوین است که این عنصر را تمرکز اصلی گیم پلی خود قرار داده است.

تصور کنید در مسیر سفر فضایی خود، سفینه شما دچار نقص فنی شده و باعث گرفتار شدن شما در میانه راه می‌شود. اکنون شما باید در محیط نه‌چندان دوستانه، تاریک و سرد فضای بیکران برای زنده ماندن تلاش کنید. این خلاصه‌ای بود از بازی Breathedge. یک بازی که تمرکز گیم پلی‌اش بر پایه بازی‌های Survival بناشده و در کنار این مورد، فضا را نیز چاشنی کار خود قرار داده است. شما در نقش فردی ساده با نام The Man بازی خواهید کرد که خاکستر پدربزرگش را برای خاک‌سپاری کهکشانی حمل می‌کند اما در میانه راه، گیر می‌افتد و بقیه‌ی ماجراهای عجیب بر سر راهش قرار می‌گیرد.

گیم پلی بازی ساده و بیشتر درحرکت کردن و توجه به میزان اکسیژن شما خلاصه می‌شود. شما باید در محیط زیبا و تاریک بازی جست‌وجو کنید، منابع حیاتی برای ساخت تجهیزات مختلف که به زنده ماندن شما کمک می‌کند را پیدا کنید و آن‌ها را بسازید. به لطف سیستم Crafting بازی آیتم‌های بسیاری را می‌توانید بسازید و استفاده کنید، حتی اگر استفاده‌ای برایشان ندارید، به‌سادگی آن‌ها را در اعماق فضا پرتاب کنید. همچنین شما می‌توانید یک مرکز فضایی مخصوص به خودتان را بسازید و با وسایل مختلف آن را پرکنید تا دکوری منحصربه‌فرد را در این ماجراجویی هیجان‌انگیز برای خود داشته باشید.

در بازی یک اتومبیل فضایی نیز برای جابه‌جایی شما وجود دارد که گشت‌وگذار را برای شما ساده‌تر و سریع‌تر می‌کند. گرافیک بازی باوجود ساده بودن آن، بسیار زیبا و نفس‌گیر است و منظره‌هایی چشم‌نواز از فضا، ستارگان و کهکشان را پیش چشمان شما به نمایش می‌گذارد. چون در طول بازی بیشتر وقت خود را باید صرف گشت‌وگذار و حرکت کردن بکنید، زمان زیادی برای لذت بردن از این مناظر در دسترس خواهید داشت. اگر به فضا و نجوم علاقه داشته و از تلاش برای بقا نیز هراسی ندارید، تجربه این بازی را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های No Man’s Sky و Space Engineers را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Breathedge با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 7, 8, 10 (x64)
Processor: Intel core i3 (3rd generation)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660
DirectX: Version 10
Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 7, 8, 10 (x64)
Processor: Intel core i5 (4th generation)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Breathedge is an ironic outer space survival adventure game. Take on the role of a simple guy called the Man who is just carrying his grandpa’s ashes to a galactic funeral and suddenly finds himself in the middle of a universal conspiracy.
A massive space hearse suffers a wreck in the deep space, leaving the area filled with debris, coffins, dead passengers and yourself. Survive in this interstellar dump, uncover a global conspiracy, save the princess and don’t break your fingers while tapping the keyboard as you travel around the world (keeping your display on for full immersion is advised).

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.6 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.8 از میانگین رای 5 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    یزدان

    مهمان

    سلام من وقتی وار گیم میشم بعد 40 ثانیه منو میندازه بیرون بدون هیچ اروری هم نسخهcodex
    رو دنلود کردم cog جفتشو تست کردم ولی بازم میندازه بیرون

    پاسخ دهید