دانلود بازی Final Fantasy برای PC
دانلود بازی Final Fantasy برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Final Fantasy برای PC

پارسی گیم 9 مرداد 1400 1 دیدگاه
4,018 بازدید

دانلود بازی Final Fantasy برای کامپیوتر

شاید کمتر کسی باشد که نام Final Fantasy را در صنعت بازی‌های ویدیویی نشنیده باشد. این سری محبوب که شماره‌های فراوانی از آن منتشرشده، یکی از موفق‌ترین عناوین نقش‌آفرینی محسوب می‌شود و شماره اول آن هم در سال 1987 توسط استودیو Square Enix منتشر گردید. این بازی به دلیل داستان‌پردازی عمیق و شخصیت‌های به‌یادماندنی به‌سرعت محبوب دل همه گشت و سازندگان را به ساخت بازسازی آن در دوره جدید ترغیب کرد. نسخه Pixel Remaster بازی به‌تازگی توسط استودیو Square Enix منتشرشده تا تجربه‌ای نوستالژیک و بهینه از این عنوان قدیمی داشته باشید.

این بازی با گرافیکی دوبعدی، طعم واقعی نوستالژی را به طرفداران می‌چشاند. تمامی مدل‌های داخل بازی به‌صورت دوبعدی بازسازی‌شده‌اند و سبک و سیاقی امروزی و تازه به خود گرفته‌اند. تمام این بهبودهای گرافیکی در کنار گیم پلی روان و نوبتی بازی که معرف حضور همه هست، این عنوان را کامل و بی‌نقص می‌کند. در داستان بازی، 4 کریستالی که نماد عناصر اصلی هستند در حال نابودی بوده و تاریکی در حال فراگرفتن همه‌جا است. شما در نقش جنگجویان راه روشنایی باید تیم خود را جمع کرده و به مبارزه با نیروهای اهریمنی بروید تا کریستال‌ها را بازسازی کرده و دنیا را نجات دهید.

این نسخه بازسازی‌شده، همان شماره اول بازی است که تمامی جوانبش بهبودیافته تا تجربه‌ای کامل و سرگرم‌کننده را با چاشنی نوستالژی به خورد شما بدهد. اگر از طرفداران دیرینه این سری محبوب هستید، هرگز تجربه دوباره این عنوان برای شما خسته‌کننده نخواهد بود. سبک نوبتی مبارزات و عمق نقش‌آفرینی خوب بازی در کنار کاراکترهای به‌یادماندنی، همه‌چیز را برای سرگرم کردن شما آماده کرده‌اند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Final Fantasy 2 و Legend of Keepers را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Final Fantasy با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8.1 64-bit / Windows 10 64-bit (ver.1909 and above)
Processor: AMD A8-7600 / Intel® Core™ i3-2105
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ R7 Graphics / Intel® HD Graphics 3000
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 8.1 64-bit / Windows 10 64-bit (ver.1909 and above)
Processor: AMD A8-7600 / Intel® Core™ i3-3225
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ R7 Graphics / Intel® HD Graphics 4000
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The original FINAL FANTASY comes to life with completely new graphics and audio as a 2D pixel remaster!
A remodeled 2D take on the first game in the world-renowned FINAL FANTASY series! Enjoy the timeless story told through charming retro graphics. All the magic of the original, with improved ease of play. Earth, fire, water, wind… The light that once shone within the four Crystals was lost. Darkness covered the land, until the only hope for humanity rested in legends past. Become the Warriors of Light and embark on your own journey to restore power to the Crystals and save the world.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    mehdi

    مهمان

    لطفا این بازی هارو هم زیرنویس فارسی کنید

    پاسخ دهید