دانلود بازی 2 Final Fantasy برای PC
دانلود بازی 2 Final Fantasy برای PC پارسی گیم

دانلود بازی 2 Final Fantasy برای PC

پارسی گیم 9 مرداد 1400 بدون دیدگاه
2,709 بازدید

دانلود بازی 2 Final Fantasy برای کامپیوتر

سری بازی‌های Final Fantasy یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین ساخته‌های استودیو Square Enix است که شماره‌های زیادی از آن منتشرشده است. پس از موفقیت شماره اول بازی، ادامه آن نیز منتشر شد تا مسیری هموار را که در طی محبوبیت آن ساخته شد، طی کرده و محتوای جذاب بیشتری را در اختیار طرفداران قرار دهد. به‌تازگی استودیو Square Enix بازسازی شماره دوم بازی را با نام Final Fantasy II منتشر کرده تا طرفداران بتوانند تجربه‌ای نوستالژیک از این بازی کسب کرده و تجدید خاطره کنند.

این بازسازی نیز مانند شماره اول، به نکات فنی و گرافیکی توجه بیشتری داشته تا تجربه‌ای روان و امروزی از یک عنوان قدیمی در اختیار بازیکن قرار دهد. تمامی مدل‌های بازی به‌صورت دوبعدی دوباره طراحی‌شده‌اند و ظاهری امروزی به خود گرفته‌اند. به‌جز این مورد، بخش‌هایی از گیم پلی نیز تغییرات جزئی پیداکرده تا بازی روان‌تر پیش برود.

داستان این شماره مربوط به چهار کودک یتیم است که پدر و مادر خود را در طول جنگی بزرگ ازدست‌داده‌اند. در طول داستان آن‌ها با جادوگری سفیدپوش به اسم Minwu ملاقات می‌کنند که او آن‌ها را در مسیری متفاوت قرار داده و کاراکترهای بیشتری را به آن‌ها معرفی می‌کند. این ماجرا اما طولانی بوده و مسیری جنجالی در انتظار این افراد است.

شماره دوم بازی تغییراتی در قابلیت‌ها ایجاد کرد که نسبت به بازی اول منحصربه‌فرد بود و عمق بیشتری را به گیم پلی بازی بخشید. سبک جنگیدن افراد تحت کنترل شما، به‌جای افزایش سطح Level قابلیت‌های مشخص آن‌ها را ارتقا می‌داد. همین موضوع باعث می‌شد تا روش استراتژی و پیشروی در بازی نسبت به شماره اول تغییر کرده و حس تکراری شدن به بازیکن هرگز دست ندهد. اگر طرفدار سری Final Fantasy هستید، بازسازی شماره دوم آن می‌تواند تجربه‌ای متفاوت و نوستالژیک برای شما باشد.

در ادامه برای دانلود بازی 2 Final Fantasy با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8.1 64-bit / Windows 10 64-bit (ver.1909 and above)
Processor: AMD A8-7600 / Intel® Core™ i3-2105
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ R7 Graphics / Intel® HD Graphics 3000
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 8.1 64-bit / Windows 10 64-bit (ver.1909 and above)
Processor: AMD A8-7600 / Intel® Core™ i3-3225
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ R7 Graphics / Intel® HD Graphics 4000
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The original FINAL FANTASY II comes to life with completely new graphics and audio as a 2D pixel remaster!
A remodeled 2D take on the second game in the world-renowned FINAL FANTASY series! Enjoy the timeless story told through charming retro graphics. All the magic of the original, with improved ease of play.
Our epic tale begins with four young souls orphaned during the struggle between the Palamecian Empire and the rebel army. On their journey, the youths join forces with the white wizard Minwu, Prince Gordon of Kashuan, Leila the pirate, and many others. Behold the beautiful and sometimes tragic twists of fate that await you on your adventure.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.