دانلود بازی Battle Academy برای PC
دانلود بازی Battle Academy برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Battle Academy برای PC

پارسی گیم 7 شهریور 1400 بدون دیدگاه
5,720 بازدید

دانلود بازی Battle Academy برای کامپیوتر

جنگ جهانی دوم یکی از هولناک‌ترین و فاجعه‌بارترین وقایع تاریخ بشریت محسوب می‌شود. گستردگی و اتفاق‌های این جنگ بزرگ سوژه‌ای برای ساخت فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی متعددی گردید. در بخش بازی‌های ویدیویی، سبک‌های متفاوتی از عناوین برای این سوژه منتشر گردید، از شوتر اول‌شخص گرفته تا بازی‌های استراتژیک. بازی Battle Academy 1 از استودیو Slitherine عنوانی در سبک استراتژی نوبتی بوده که وقایع این جنگ بزرگ را روایت می‌کند.

این بازی با این شعار منتشر شد که می‌خواهد انقلابی را در سبک استراتژی نوبتی ایجاد کرده و استانداردهای جدیدی را برایش تعیین کند. مهم‌ترین ویژگی این عنوان ساده بودن یادگیری گیم پلی‌اش است که امری مهم برای یک بازی استراتژی نوبتی محسوب می‌شود، زیرا معمولاً این سبک از عناوین پیچیدگی‌های مخصوص به خودشان را دارند. شما در این بازی فرماندهی گروه‌های مختلف از ارتش‌ها را در جبهه‌های مختلف برعهده ‌گرفته و آن‌ها را به سمت پیروزی هدایت خواهید کرد.

بخش داستانی بازی 3 قسمت اصلی دارد که در آن نیروهای بریتانیا، کانادا، لهستان و ایالات‌متحده را کنترل خواهید کرد. بیش از 30 نبرد متفاوت را در قسمت داستانی بازی تجربه خواهید کرد که هرکدام سبک متفاوتی از تاکتیک و فکر را برای پیروزی لازم دارد. نیروهای تحت کنترل شما تنوع خوبی داشته و بیش از 100 مدل مختلف از نیروهای نظامی مربوط به 6 ملیت مختلف در دسترس شما خواهد بود. این نیروها به‌مرور تجربه کسب کرده و برای نبردهای آینده، کارآمدتر می‌شوند.

گیم پلی بازی نیز سبک استراتژی نوبتی کلاسیک داشته که فرمان‌های مختلفی را در آن می‌توانید به نیروهای خود بدهید. از پاتک زدن گرفته تا کمین کردن، بمباران، پشتیبانی هوایی، دیدبانی و… که هرکدام را باید بسته به نوع موقعیت و ویژگی‌های میدان نبرد برگزینید و با فکر و نقشه پیش بروید تا بتوانید پیروز میدان باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Panzer Corps 2 و Steel Division 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Battle Academy با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1+
Processor: SSE2 compatible instruction set
Memory: 512 MB RAM
Graphics: DX10 (shader model 4.0) compatible
DirectX: Version 10
Storage: 200 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

pproachable, absorbing, detailed and yet visually impressive, Battle Academy aims to revolutionize the strategy games market with a blend of intuitive design and compelling gameplay. This quick-paced easy-to-learn strategy title boasts an impressive number of unit types and different missions and delivers endless replay value because of cleverly designed online multiplayer system, built in scenario editor and a host of user mods and scenarios.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.