دانلود بازی Steel Division 2 Burning Baltics برای PC
دانلود بازی Steel Division 2 Burning Baltics برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Steel Division 2 Burning Baltics برای PC

پارسی گیم 11 اردیبهشت 1400 1 دیدگاه
14,618 بازدید

دانلود بازی Steel Division 2 Burning Baltics برای کامپیوتر

جنگ جهانی دوم همواره سوژه‌ای مناسب برای ساخت بازی‌های ویدیویی مختلف بوده و بازی‌های زیادی در سبک‌های مختلف اعم از استراتژیک، شوتر اول‌شخص و … با الهام گرفتن از این رویداد تاریخی مهم پا به عرصه وجود گذاشته‌اند. گستردگی این جنگ و تلفات و خسارت‌های بسیار زیادی که به جوامع انسانی وارد کرد آن را به یکی از مهم‌ترین و غم‌انگیزترین وقایع تاریخ بشریت تبدیل کرده تا دست استودیوهای بازی‌سازی برای ساخت بازی‌های ویدیویی بازتر باشد. بازی Steel Division 2 از استودیو Eugen Systems یک بازی استراتژی با تم جنگ جهانی دوم است که به‌تازگی بسته الحاقی Burning Baltics نیز برای آن منتشرشده است.

Steel Division 2 Burning Baltics
در بسته الحاقی Burning Baltics رویداد جنگی مهمی در منطقه Baltics روایت می‌شود که در آن می‌توانید هم در نقش نیروهای مهاجم آلمانی بازی کنید و یا در نقش مدافعان شوروی در برابر آن‌ها جنگ را تجربه کنید. این بسته الحاقی با اضافه کردن یک حالت داستانی جدید، 2 ملیت جدید و 120 مدل نیروی منحصربه‌فرد جدید در کنار بهبود باگ‌های مختلف بازی اصلی، تجربه شما از بازی Steel Divisions 2 را لذت‌بخش‌تر و به‌یادماندنی‌تر می‌کند و خاطره‌ای مهیج از جنگ جهانی دوم را برایتان خواهد ساخت.

شما در بازی وقایع مختلف و مهمی را از جنگ جهانی دوم می‌بینید و ارتش‌های مختلفی را در سبک استراتژیک فرماندهی می‌کنید. یکی از مهم‌ترین عملیاتی که در این بازی به آن پرداخته‌شده، مقاومت و حمله‌های ارتش شوروی علیه نازی‌های آلمان بوده که ماجراهای جالب و هیجان‌انگیزی را به همراه خود می‌آورد. یکی از ویژگی‌های بارز این بازی که آن را از سایر عناوین استراتژیک متمایز می‌کند نقشه‌های بسیار وسیع و بزرگ نبرد آن است که ابعادی به بزرگی 150x100km را هم می‌تواند داشته باشد!

به‌جز این وجود 600 مدل نیروی نظامی مختلف در کنار 25 نقشه منحصربه‌فرد که در هرکدام مأموریت متفاوتی را انجام می‌دهید تنوع بسیار زیادی را به گیم پلی جذاب بازی اضافه کرده تا ساعت‌های بسیار را در آن سرگرم باشید و از نبردهای وسیع داخل آن لذت ببرید. به‌جز حالت کلاسیک استراتژی، یک حالت جدید دیگر هم در داخل بازی وجود دارد که نوعی استراتژی نوبتی را وارد گیم پلی می‌کند و شبیه به بازی‌هایی مانند Civilization پیاده‌سازی شده تا یک بازی جدید در دل این بازی متولد کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hearts of Iron IV و Battlefield V را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Steel Division 2 Burning Baltics با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10 / 8.1 / 7 with Service Pack 1
Processor: Intel Celeron G4920 (Legacy: i3-2100) , AMD Athlon 200GE
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GT 1030 (Legacy: Nvidia GeForce GTS 450), AMD Radeon RX 460 (Legacy: ATI Radeon HD 5570)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 50 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10 / 8.1 / 7 with Service Pack 1
Processor: 4 cores Intel | AMD CPU (Intel i3-8100, AMD Ryzen 3 1200)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 1060 3 GB (Legacy: Nvidia Geforce GTX 780), AMD Radeon RX 580 (Legacy: AMD Radeon R9 290X)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 50 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

COMMAND YOUR ARMY. FIGHT YOUR BATTLES. Steel Division 2 pushes the limits of the WW2 RTS experience. Set on the Eastern Front in 1944, this sequel of the critically acclaimed Real-Time Tactical game puts you in charge of your entire army during Operation Bagration, the Soviet offensive against Nazi armies in Bielorussia. Play as a General in the 1:1-scale turn-based Dynamic Strategic Campaigns, as a Colonel in the epic Real-Time Tactical Battles, as an Weapon Expert in the brand-new Deck Building System.
Steel Division 2: Burning Baltics is the latest History Expansion for Steel Division 2, the popular World War 2 RTS set on the Eastern Front. One of the last major German successful offensives of the war takes center stage in this in-depth expansion: the Axis counter-offensive in the Baltics – Operation Doppelkopf.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 62.9 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    دنبال یه بازی خوبم اما متاسفانه هرچی می گردیم صفحات رو همش بازی ها سبک و ضعیف. یک صفحه بگذارید مختص بازی های برتر. چیه این گشتن. کال آف دیوتی صفحه 4 هستش که بازی های 2 گیگی اطرافشن. نکنید این کارو

    پاسخ دهید