دانلود بازی Panzer Corps 2 برای PC
دانلود بازی Panzer Corps 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Panzer Corps 2 Axis Operations 1942 برای PC

پارسی گیم 27 آذر 1399 بدون دیدگاه
8,776 بازدید

دانلود بازی Panzer Corps 2 Axis Operations 1942 برای کامپیوتر

جنگ جهانی اول و دوم، یکی از نبردهای گسترده در میان کشورهای اروپایی و آسیایی بود که برخی از دولت‌های سفید را نیز وارد جنگ کرد. در این میان افراد بی‌گناه بسیار کشته و یا زخمی شدند و برخی نیز براثر سلاح‌های شیمیایی که ناجوانمردانه علیه مردم استفاده می‌شد، دچار مشکلات رفتاری، پوستی و مغزی شده و هنوز هم درگیر آن هستند. همه چیز از یک سپتامبر 1939 به یورش آلمان به جمهوری دوم لهستان آغاز شد که در نتیجهٔ آن فرانسه و بریتانیا هم به آلمان اعلام جنگ کردند. کسی فکر هم نمی‌کرد که این نبرد خونین چیزی در حدود 7 سال کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی را هم به خود درگیر کند. برای زنده نگه‌داشتن خاطرات تلخ‌وشیرین جنگ جهانی و نمایش واقعیت‌ها به نسل جدید، استودیوهای مختلفی دست به طراحی محصولات مختلفی زده‌اند که هرکدام به‌نوعی نبردها را به تصویر کشته است. در بازی Panzer Corps 2 Axis Operations 1940 شاهد روایتی متفاوت در سبک استراتژی از جنگ جهانی هستیم. این بازی را تیمی از استودیو Flashback Games طراحی کرده است و محصول نهایی توسط کمپانی Slitherine برای علاقه‌مندان منتشر شد.

Panzer Corps 2 Axis Operations 1940

پس آنکه شکست خیره‌کننده لهستان در جنگ جهانی دوم، جهان را شوکه کرد، متحدان غربی، خود را برای امر اجتناب‌ناپذیری آماده می‌کنند. از طرفی دیگر نیروهای اعزامی انگلیس در این قاره فرود آمده‌اند، در طرفی دیگر نیروهای بلژیکی و هلندی استحکامات خود را انجام می‌دهند و ارتش خجسته فرانسه تانک‌های سنگین خود را برای جنگ بسیج می‌کند. پس از سقوط نقشه‌های آلمان در حادثه Mechelen، متفقین خود را برای طوفان آینده آماده می‌پندارند؛ اما در حقیقت، آن‌ها نمی‌دانند چه اتفاقی می‌افتد وقتی آلمان طرح اصلی Von Manstein را برای فتح اروپای غربی آغاز می‌کند؛ برای اجرای این طرح، نیروهای باسابقه Wehrmacht شما برای یک‌بار دیگر به عمل فراخوانده می‌شوند.

به‌عنوان بخشی از طرح مانشتاین، اجرای یک سری حملات غافلگیرانه علیه قدرت‌های متفقین، به عهده شما خواهد بود. علاوه بر حملات چتربازان در پشت خطوط دشمن، شما همچنین فرصت‌های ویژه‌ای برای ازبین‌بردن نیروی هوایی دشمن خواهید داشت درحالی‌که هنوز روی زمین هستند! نبردها به شکل استراتژی در نظر گرفته شده، بنابراین باید تاکتیک‌های مختلف خود را بر اساس قدرت‌هایی که دارید مشخص کنید. به‌واسطه Stukas و Messerschmitts می‌توانید به‌سرعت حمله به هواپیماهای دشمن که بمباران تجهیزات را در دستور کار دارند، انجام دهید.

نبردهای مبهم و شناخته شده جنگ جهانی دوم را از طریق سناریوهای مختلف و مأموریت‌های هیجان‌انگیز که مستقیماً از صفحات تاریخ گرفته شده است، کاوش کنید. علاوه بر نبردهای عادی، اگر جرئت به چالش کشیدن انگلیسی‌ها را دارید، اهدافی از قبیل راه‌اندازی جسورانه ورود چتربازان، جستجوی لشگر Panzer گمشده، مشاهده تلاش‌های ایتالیا در آلبانی و شاید حتی حمله به سواحل انگلیس به شما واگذار شود. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های استراتژیک و جنگ جهانی دوم هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Unity of Command II Blitzkrieg و Commandos 2 HD Remaster را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Panzer Corps 2 Axis Operations 1942 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bit Windows 8/10 (the game runs on Windows 7 but no support will be provided)
Processor: Intel or AMD, Dual Core or better (Requires a 64-bit processor and operating system)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia or AMD, 2GB VRAM
DirectX: Version 11
Sound Card: DirectX compatible sound device

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit Windows 8/10 (the game runs on Windows 7 but no support will be provided)
Processor: Intel or AMD, Dual Core or better (Requires a 64-bit processor and operating system)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia or AMD, 4GB of VRAM
DirectX: Version 11
Sound Card: DirectX compatible sound device

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Spain has divided herself in two as revolutionary Nationalist forces launch a coup in an attempt to overthrow their Republican counterparts.
As the citizens of Spain begin to take sides in the conflict, so too has the rest of the world. Germany and Italy have seen the opportunity to test new weapons and new tactics in the battle for Spain, and send their aid to the Nationalists. Meanwhile, the Soviet Union and International Brigades throw their support behind the Communist factions of the Spanish Republican, deploying Soviet made tanks and aircraft onto the battlefield.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.78 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.