بازی Elden Ring
هادی اسماعیل‌زاده

جزئیات جدیدی از بازی Elden Ring در جریان رویداد گیمزکام 2021 منتشر شد

هادی اسماعیل‌زاده 6 شهریور 1400 بدون دیدگاه
387 بازدید

امروز برای کسانی که در انتظار اثر بعدی استودیو FromSoftware هستند، روز خوبی است زیرا به تازگی اطلاعات بسیاری از بازی Elden Ring منتشر شده است. همه چیز از اسکرین‌شات‌های جدید گرفته تا جزئیات گیم پلی جدید به اشتراک گذاشته شده و حال مخاطبان، تصویر روشن‌تری از بازی Elden Ring در ذهن دارند. اگر چه این بازی در ابتدا به عنوان جانشین معنوی سری دارک سولز شناخته می‌شد اما حال مشخص شده است که تفاوت‌های زیادی با آن دارد.

استودیو FromSoftware به تازگی یک دموی 15 دقیقه‌ای از گیم پلی بازی را در نمایشگاه Gamescom 2021 منتشر کرده است که نگاه دقیق‌تری به این عنوان مورد انتظار دارد. قابل‌توجه‌ترین جنبه بازی که آن را از بازی‌های قبلی استودیو متمایز می‌کند، آزادی باورنکردنی آن است. قابلیت fast travel در هر نقطه از جهان بازی امکان‌پذیر خواهد بود و این موضوع به بازیکنان اجازه می‌دهد تا نقشه جهان آزاد بازی را بسیار راحت‌تر طی کنند. در طول کاوش در جهان بازی، موارد مختلفی مانند برخوردهای تصادفی، سیاه‌چاله‌هایی برای کاوش و مسیرهایی متعدد پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

در راستای انعطاف‌پذیری بالایی که بازی ارائه می‌دهد، تصمیمات بازیکنان هم بر داستان و هم بر پایان‌های بازی که ظاهراً تعداد آن‌ها کم هم نیست، اثر می‌گذارد. در گذشته عناوین FromSoftware داستانی نسبتاً سرراست‌تر و تعدادی باس اختیاری داشتند اما بازی Elden Ring بازیکنان را ملزم می‌کند تا مسیرهای خود را ایجاد کنند. این می‌تواند به‌خصوص برای اسپیدرانرها، خبر بسیار خوبی باشد.

بازی Elden Ring

Elden Ring جانشینی متفاوت برای سری دارک سولز

در ادامه تأیید شد که کلاس‌های کماندار و جادوگر قادر خواهند بود سوار بر اسب مبارزه کنند. همچنین یک مکانیزم جدید به نام «Guard Counter» وجود دارد و دشمنان مواضعی خواهند داشت که می‌توانند شکسته شوند. یک بخش مرکزی هم به منظور گرد هم آوردن NPC‌های بازی وجود خواهد داشت. در رابطه با Legacy Dungeons، بازیکنان در اینجا نیز حق انتخاب خواهند داشت. آن‌ها می‌توانند از دروازه‌های جلو عبور کنند یا با استفاده از مکانیزم‌های مشابه بازی سکیرو، روش‌های مخفیانه‌تری را در پیش گیرند. امیدواریم استودیو FromSoftware بتواند سبک مخفی‌کاری را بر اساس آموخته‌های خود از بازی‌های گذشته، بهبود بخشد.

در شرایطی که فعلاً خبری از عناوین جدید سری دارک سولز نیست، بازی Elden Ring برای طرفداران این سبک بسیار مورد انتظار است. پس از معرفی بازی در مراسم E3 2019، دو سال طول کشید تا اولین تریلر گیم پلی بازی Elden Ring در رویداد Summer Game Fest منتشر شود. این تریلر برای هایپ کردن جامعه گیمینگ کافی بود اما هنوز موارد زیادی در خصوص بازی وجود دارد که مشخص نیست.

البته باید گفت اطلاعاتی که تا به اینجای کار از بازی منتشر شده‌اند، بسیار دلگرم‌کننده هستند. به نظر می‌رسد استودیو FromSoftware از تجربه‌های موفق خود در ساخت عناوین قبلی استفاده کرده و آن‌ها را بهبود بخشیده است. در عین حال میزان آزادی بازیکنان نیز بسیار بیشتر شده است. با توجه به این واقعیت، جای تعجب نیست که بازی Elden Ring برای چندین بخش از جوایز گیمزکام 2021 نامزد شده است. این بازی قرار است 21 ژانویه 2022 مصادف با 1 بهمن 1400، برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری منتشر شود.

منبع: THEGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.