بازی Elden Ring
یحیی رحیمی

خالق Elden Ring: بازی های آنلاین منبع الهام من هستند

یحیی رحیمی 9 اسفند 1401 بدون دیدگاه
158 بازدید

هیدتاکا میازاکی، خالق بازی Elden Ring و سری دارک سولز در مصاحبه‌ای به الهام از بازی‌های آنلاین اشاره کرده و می‌گوید که او المان‌هایی از بازی‌های چندنفره را در عناوین خود استفاده کرده است. در حالی که بسیاری از سازندگان روی خوشی به بازی‌ آنلاین نشان نمی‌دهند، میازاکی برعکس از عناوینی همانند Escape from Tarkov الهام گرفته و المان‌های این بازی‌ها را در آثار خود به کار گرفته است.

میازاکی در گفتگو با رسانه IGN به الهام از بازی‌های چندنفره اشاره کرده و می‌گوید: «نمی‌دانم آیا این گرایش تازه‌ای است یا خیر، اما المان‌های چندنفره از لحاظ فناوری و طراحی در حال به‌روزرسانی هستند. به‌عنوان یک طرفدار و بازی‌ساز نسبت به این امر علاقه‌مند هستم. به‌خصوص بازی Escape from Tarkov را مثال می‌زنم. من توجه خاصی به آن المان‌ها (چندنفره) به‌عنوان بازی‌ساز و طرفدار دارم.»

بازی‌های میازاکی از المان‌های آنلاین استفاده می‌کنند. ماجراجویی در دنیای تاریک و عذاب‌آور بازی‌های او همراه یک رفیق یا ملازم، ساده‌تر می‌شود. خالق Elden Ring به دیگر بازی‌های آنلاین هم علاقه دارد و به‌خصوص المان‌هایی که بازی‌کننده را درگیر می‌کنند و به او اجازه می‌دهند تا دنیای بازی را بسازند و تغییر دهند. پیام‌نگاری در بازی الدن رینگ یکی از همین المان‌ها است. بازی‌کنان می‌توانند برای همدیگر پیام به‌جا بگذارند تا دیگر بازی‌کنان را راهنمایی یا حتی منحرف کنند.

خالق Elden Ring آنلاین

الهام Elden Ring از بازی‌های آنلاین

میازاکی در ادامه افزود: «دیگر همکاران در صنعت به‌طور مداوم در حال به‌روزرسانی عملکرد شبکه و طراحی بازی چندنفره به‌منظور تغییر شیوه‌ی درگیری بازی‌کنان با گیم‌پلی هستند و اینکه چطور گیمرها، سوخت گیم‌پلی می‌شوند. برای همین است که به این المان‌ها توجه می‌کنم.» میازاکی معتقد است که بازی‌های آنلاین جدید کاری می‌کنند که بازی‌کننده به‌طور کامل با گیم‌پلی درگیر شود، آن را بسازد و تغییر دهد. این نشان می‌دهد که بازی بعدی او از المان‌های چندنفره استفاده می‌کند و ممکن است تغییرات شگرفی ببینیم.

خالق Elden Ring در پایان می‌گوید که موفقیت یک بازی و فروش آن تأثیری روی سبک طراحی وی ندارند:‌ «واضح است که الدن رینگ یک موفقیت تجاری است. همه این را می‌دانند، اما این مسئله روی بازی بعدی من تأثیر نمی‌گذارد. ما اساساً به ساخت بازی‌های موردنظرمان ادامه می‌دهیم و این خط‌مشی ماست، همین‌قدر ساده.» میزان فروش الدن رینگ از مرز بیست میلیون نسخه گذشت و این اثر در حال حاضر، پرافتخارترین اثر تاریخ ویدیوگیم است.

میازاکی در مصاحبه دیگری گفته بود که آن‌ها همچنان به ساخت بازی‌های دشوار ادامه می‌دهند و فرام‌سافتور به ساخت این بازی‌ها علاقه دارد. البته بازی جدید آن‌ها به‌ نام Armored Core VI یک اثر سولزلایک و دشوار نخواهد بود.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.