بازی Resident Evil Village
Avatar

دومین آپدیت بازی Resident Evil Village برای کامپیوتر منتشر شد

محمد مهدی تاج الدینی 3 شهریور 1400 9 دیدگاه
4,000 بازدید

دومین آپدیت بازی Resident Evil Village برای کامپیوتر ساعاتی است که منتشرشده و این به‌روزرسانی فنی، مشکلات مهمی مانند عدم اجرای بازی توسط تعدادی از پردازنده‌های مشخص را رفع کرده و همچنین فرایند پردازش گرافیکی بازی را هم روان‌تر کرده‌ است. آپدیت جدید از امروز برای کاربران استیم منتشرشده و می‌توانید به دانلود آن بپردازید.

بازی Resident Evil Village هشتمین نسخه از سری بازی‌های رزیدنت اویل به‌حساب می‌آید که در تاریخ هفتم مِه 2021 (هفدهم اردیبهشت 1400) برای کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های بازی منتشر شد. این بازی یک اثر اول‌شخص در ژانر بقا و وحشت است که توسط استودیو کپکام توسعه و انتشاریافته است. Resident Evil Village درواقع ادامه‌ای بر بازی رزیدنت ایول 7 بوده که در سال 2017 منتشر و روانه‌ی بازار شد. اگرچه این اثر ترسناک، عملکرد مناسبی روی کنسول‌های بازی داشت؛ اما نسخه‌ی کامپیوتر با مشکلاتی همراه بود که امروز بخش مهمی از آن‌ها رفع شد.

بازی Resident Evil Village

بهبود مشکلات گرافیکی Resident Evil Village

Resident Evil Village در همان روزهای آغازین ورودش به بازار بازی‌های ویدیویی توانست نظر مساعد بسیاری از منتقدین و گیمرها را به خود جلب نماید تا نشان دهد که کمپانی Capcom توانسته به خواستۀ طرفداران قدیمی‌اش، پاسخ مثبتی دهد. اما برخی نقایص گرافیکی و همچنین مشکل پردازنده‌ها که نمی‌توانستند بازی را به‌خوبی اجرا نمایند، این شرکت ژاپنی را بر آن داشت تا با ارائۀ آپدیتی این مشکلات را برطرف نماید. حال کپکام دومین به‌روزرسانی‌اش با محوریت بهبود عملکرد بازی در نسخۀ کامپیوترهای شخصی منتشر کرده است. کپکام خبر ارائۀ به‌روزرسانی جدیدش را در صفحه رسمی توییتر بازی Resident Evil اعلام کرده تا در وهلۀ اول مشکلات برخی از پردازنده‌ها که قادر به اجرای بازی نبودند را رفع نموده و در مرحلۀ بعد نیز به بهبود جزئی در فرآیندهای گرافیکی این نسخه بپردازد.

انتقاد و شکایات بسیاری از گیمرها به کپکام در رابطه با نسخۀ Village مربوط به قفل این بازی می‌شود. این دسته از کاربران مدعی شده‌اند که اجرای Resident Evil Village با قفل DRM، باعث به وجود آمدن برخی از مشکلات گرافیکی در طول انجام این بازی شده است. به نظر می‌رسد آپدیت قبلی که در تاریخ 10 آگوست (19 مردادماه) منتشر شد تا حدی توانست برخی از این مشکلات را مرتفع و باعث بهبود عملکرد کلی بازی شود. اما هنوز هم بسیاری از گیمرها اعتقاددارند که عملکرد گرافیکی هشتمین شماره از بازی‌های رزیدنت اویل در نسخه‌های کرکی آن به‌مراتب بهتر از نسخۀ اصلی بازی که دارای قفل امنیتی DRM بوده است.

ازاین‌رو بسیاری بر این عقیده هستند که Capcom در آینده‌ای نزدیک، قفل DRM را به‌طورکلی از بازی‌های خود حذف نماید؛ اما اینکه چه موقع این اتفاق برای بازی Resident Evil Village روی می‌دهد و یا اینکه به‌روزرسانی جدید این شرکت آیا تأثیری روی قفل DRM دارد یا خیر، به‌درستی مشخص نیست.

در خبری دیگر، انتشار بسته الحاقی بازی رزیدنت ایول 8‌ به تعویق افتاده و فعلاً خبری از آن نخواهد بود؛ به‌جز اندک کاربرانی که توانسته‌اند محتوای اضافی این نسخه را بازی کنند، دیگر افراد باید تا سال 2022 منتظر بمانند.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 9 دیدگاه
  • Avatar

    سید

    مهمان

    سلام روی ویندوز 10 رم 16 cori7-6700HQ 64bit نصب میشه؟ و اینکه کیفیش چطوره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    javad

    مهمان

    سلام من روی اجرای بازی روی ویندوز 11 مشکل دارم نصب میکنی بالا میاد بازی میکنی سیستمو خاموش میکنی فردا دوباره بازی رو اجرا میکنی re8.exe apllication error میده 0x0000007b

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به javad

      پشتیبانی

      سلام
      آنتی ویروس یا ویندوز دیفندر رو بررسی کنید

  • Avatar

    Mahdishams88

    مهمان

    روی این سیستم بالا میاد
    Windos 10 64
    Gtx 650
    cori 3

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Mahdishams88

      پشتیبانی

      مشخصات کامل و دقیق سیستم خودتون رو بگید

  • Avatar

    سعید جان

    مهمان

    برا ما که بدون هیچ اروری اجرا نمیشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    reza

    مهمان

    لطفا فایل آپدیت رو واسه دانلود قرار بدین

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به reza

      دبیر محتوا

      در صورت انتشار روی سایت قرار میگیره

  • Avatar

    عارف

    مهمان

    خداکنه کرک شه این اپدیتا

    پاسخ دهید