Resident-Evil-Village
یحیی رحیمی

اتمام بازی Resident Evil Village چند ساعت طول می‌کشد؟

یحیی رحیمی 27 مرداد 1400 بدون دیدگاه
2,434 بازدید

بازی Resident Evil Village تازه‌ترین شماره از مجموعه‌ی موفق رزیدنت ایول است که با حمایت طرفداران و منتقدان روبه‌رو شده و بسیاری آن را با Resident Evil 4 ازنظر بعد ترس و اکشن مقایسه می‌کنند. درصورتی‌که هنوز این اثر ترسناک را تجربه نکرده‌اند و می‌خواهید بدانید از کجا شروع کنید و اینکه اتمام آن، چقدر طول می‌کشد؟‌ همراه پارسی گیم باشید تا به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم.

دانستن اینکه اتمام بازی Resident Evil Village چند ساعت زمان می‌برد، باعث می‌شود تا با درک بهتری بازی را شروع کنید و همچنین زمان ثبت شده‌ی خود را با زمان معمول مقایسه کنید. تازه‌ترین شماره‌ی این مجموعه، مانند دیگر عناوین جدید، نیازی به زمان زیادی ندارند و می‌توانید یک روزه آن را تمام کنید.

بازی Resident Evil Village

چقدر طول می‌کشد تا Resident Evil Village را تمام کنم؟

زمان اتمام بازی به درجه‌ی سختی و علاقه‌ی بازی‌کننده بستگی دارد. برای نمونه تجربه‌ی بازی در حالت نرمال و بدون توجه به تروفی یا اچیومنت‌ها، نیاز به 8 تا 10‌ ساعت زمان دارد.  در این حالت تنها داستان بازی را تجربه خواهید کرد و عملا به دنبال یافتن تروفی و بخش‌های پنهان بازی نخواهید بود. این زمان هم بسته به نحوه‌ی حل معماها و درجه‌ی سختی انتخاب شده فرق خواهد کرد؛ البته معماهای کمتری نسبت به نسخه‌های اولیه‌ی رزیدنت ایول دیده می‌شوند و چندان وارد بعد معمایی نخواهید داشت.

در صورتی که بخواهید Resident Evil Village را به صورت کامل تمام کنید و تمامی تروفی یا اچیومنت‌ها را کسب کنید، لازم است حدود 30 تا 40‌ ساعت وقت را صرف آن کنید. این زمان برای افرادی است که دنبال 100‌درصد کردن بازی هستند و تنها به داستان اصلی بسنده نمی‌کنند. تجربه‌ی بازی در سخت‌ترین حالت ممکن هم زمان زیادی طول می‌کشد و ممکن است بارها به دلیل کمبود منابع و دشمنان سرسخت بمیرید و مجبور به تکرار چند باره‌ی مراحل شوید.

به طور کل باید بگوییم که اولین تجربه‌ی شما از بازی، باید حدود 8 تا 10 ساعت وقت ببرد و سپس دومین بار که به دنبال تروفی و آیتم‌های مخفی خواهید رفت، نیاز به 30 تا 40 ساعت وقت دارید.

ساختار بازی Resident Evil Village چگونه است؟

بازی رزیدنت ایول 8 به مکان‌ها و مناطق مخصوصی تقسیم شده که از تمامی آنها گذر خواهید کرد. در صورتی که می‌خواهید ساختار داستان را مشاهده کنید، باید بگوییم که چندین فصل مختلف در بازی وجود دارند که بسته به درجه‌ی سختی انتخاب شده، گذر از آنها از نیم تا چند ساعت طول می‌کشد. در ادامه می‌توانید بخش‌های مختلف بازی را به صورت پیوسته تا اتمام مشاهده کنید.

  1. مقدمه
  2. روستا
  3. قلعه‌ی دیمتریس
  4. عمارت Beneviento
  5. انباری
  6. قلعه‌ی اصلی
  7. کارخانه‌ی هایزنبرگ
  8. پایان‌بندی

نکته‌ی مهم این است که چندین بار از مناطق گفته شده عبور خواهید کرد و یک اثر کاملا خطی را نخواهیم دید. تنها «کارخانه‌ی هایزنبرگ» است که امکان بازگشت ندارد و تنها یک بار قادر به بازدید از آن خواهید بود. بهتر است قبل از ورود به این منطقه، تمامی بخش‌های دیگر را به خوبی بگردید، زیرا که پس از ورود به این کارخانه، به سرعت وارد بخش پایانی خواهید شد و عملا داستان تمام می‌شود. پس از اتمام بازی هم می‌توانید از محتوای اضافه و حالت گیم پلاس استفاده کنید و این بار، با آیتم‌های به دست آمده وارد بازی شوید و دوباره آن را تجربه کنید.

سریع‌ترین زمان برای اتمام رزیدنت ایول 8 چقدر است؟

همان‌طور که گفتیم، اتمام بازی Resident Evil Village برای اولین بار حدود 8 تا 10 ساعت طول می‌کشد؛ اما می‌توان بازی را سریع‌تر از این زمان هم پیدا کرد و جالب است که یک تروفی مخصوص برای اسپیدر‌ان‌ها و افرادی که سرعت بیشتری هنگام اتمام بازی دارند، در نظر گرفته‌شده است. این تروفی که Dashing Dad‌ نام دارد، به فردی تعلق می‌گیرد که بازی را زیر 3 ساعت تمام کند. برای این کار باید یک‌بار تمام بازی را تجربه کنید و مکان‌های مختلف و معماها را به خاطر بسپارید و سپس برای به دست آوردن تروفی تلاش کنید.

به دست آوردن این تروفی آسان‌تر از آن است که فکر می‌کنید و تنها لازم است معماها را نوشته باشید و همچنین مکان‌هایی که باید بازدید کنید را حفظ کنید. دقت کنید که نگه‌داشتن بازی، تایمر را متوقف می‌کند و همین فرصت مناسبی است تا نحوه‌ی گذر از مرحله‌ای که گیر افتاده‌اید را پیدا کنید و سپس به ادامه‌ی بازی بپردازید. البته تجربه‌ی بازی با زیرنویس فارسی تهیه شده توسط پارسی گیم هم اندکی از دشواری آن کم خواهد کرد.

منبع:‌TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

چند ساعت لازم است تا بازی Resident Evil Village را تمام کنم؟

به طور کل 8 تا 10‌ ساعت وقت لازم است تا بازی را تمام کنید، اما اگر می‌خواهید تمامی تروفی‌ها را کسب کنید، باید حدود 40‌ ساعت وقت بگذارید.

۱
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.