بازی Cyberpunk 2077
هادی اسماعیل‌زاده

شایعه: بخش چندنفره بازی Cyberpunk 2077 در دست توسعه قرار دارد

هادی اسماعیل‌زاده 1 شهریور 1400 بدون دیدگاه
327 بازدید

بر اساس شایعات جدید، بخش چندنفره مستقل بازی Cyberpunk 2077 دوباره در دستور تولید قرار گرفته است. بازی Cyberpunk 2077 در سال 2012 معرفی شد و در سال 2013 مشخص شد که این بازی دارای بخش چندنفره خواهد بود. آن زمان اطلاعاتی دراین‌خصوص به اشتراک گذاشته نشد اما بسیاری امیدوار بودند که بخش چندنفره بازی Cyberpunk 2077 همان GTA Online اما در شهر Night City باشد. البته همان‌طور که طرفداران می‌دانند، عنوانی که آن زمان وعده داده شد، با آنچه در سال 2020 عرضه شد تفاوت‌های بسیاری داشت.

حدود یک سال قبل از عرضه بازی Cyberpunk 2077 اعلام شد که بخش چندنفره هنوز وارد فاز توسعه نشده است و پس از انتشار بازی اصلی عرضه خواهد شد. بااین‌حال با انتشار بازی، استودیو CD Projekt Red سخت مشغول برطرف‌کردن مشکلات فنی بازی شد. به‌این‌ترتیب، برنامه‌ریزی‌های آن‌ها به‌طورجدی تغییر کرد و در مارس 2021، استودیو CD Projekt Red اظهار داشت که بخش چندنفره مستقل Cyberpunk 2077 مورد «بازبینی» قرار می‌گیرد.

اعلامیه CD Projekt Red دراین‌خصوص، سردرگمی سرمایه‌گذاران را به همراه داشت زیرا این در حالی بود که گفته می‌شد همه فرنچایزها و بازی‌ها، شامل محتویات آنلاین خواهند بود. اما صحبت‌های سازندگان به این معنا بود که بخش آنلاین بازی در بهترین حالت، یک تأخیر طولانی مدت خواهد خورد. حال شایعه جدیدی از تایلر مک ویکر (Tyler McVicker) به ازسرگیری روند توسعه بخش چندنفره اشاره دارد.

بازی Cyberpunk 2077

دستیبانی دیتا ماینرها به فایل‌های بخش چندنفره بازی Cyberpunk 2077

به گفته مک ویکر، آپدیت 1.3 بازی، فرصت بزرگی برای دیتا ماینرها بود زیرا این پچ در اصل چندین بخش از فایل‌های انجین بازی را بازسازی کرده بود. این بدان معناست که کشف یافته‌های جدید، زمان بیشتری از دیتا ماینرها می‌گیرد اما اشاره به عبارت بخش “چندنفره” Cyberpunk 2077 در فایل‌های بازی تغییر کرده است. این تغییر نشان می‌دهد که حالت چندنفره بازی در دست توسعه قرار دارد. همچنین یک فایل دیگر نشان می‌دهد که دومین بسته الحاقی بزرگ بازی در راه است.

باتوجه‌به این یافته‌های اولیه، به نظر می‌رسد که به‌روزرسانی 1.3  بازی می‌تواند اطلاعات بیشتری در مورد محتویات آتی بازی فاش کند. بااین‌حال، مانند هر شایعه دیگری، باید اندکی شک و گمان به صحت آن داشته باشیم زیرا استودیو CD Projekt Red فعلاً در این مورد اظهار نظری نکرده است.

CD Projekt Red اخیراً عملکرد بازی Cyberpunk 2077 را «رضایت‌بخش» دانسته است. این بدان معنا نیست که این توسعه‌دهنده سرانجام پشتیبانی از بازی را متوقف کرده اما ممکن است تیم توسعه را به‌منظور کار بر روی سایر IPهای موجود، به دو بخش تقسیم کند. اگر قرار باشد بسته‌های گسترش‌دهنده بزرگ بازی، سال آینده عرضه شوند، باید از هم اکنون درحال‌توسعه باشند. Cyberpunk 2077 در حال حاضر بر روی رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، گوگل استیدیا و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد.

منبع: THEGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.