دانلود بازی Foreclosed برای PS5
دانلود بازی Foreclosed برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Foreclosed برای PS5

پارسی گیم 1 شهریور 1400 بدون دیدگاه
321 بازدید

دانلود بازی Foreclosed برای پلی استیشن 5

جدیداً دنیاهای سایبرپانکی سوژه محبوبی برای بازی‌های ویدیویی شده‌اند و عناوین زیادی با محوریت آن‌ها منتشر می‌شود. ظاهراً تصور دنیای آینده با چنین سبک و سیاقی برای بازیکنان خوشایند به نظر می‌آید. یکی از جدیدترین عناوینی که با سبک سایبرپانکی منتشرشده، بازی Foreclosed از استودیو Antab بوده که داستان محور و اکشن است و ماجراهای شخصی به اسم Evan Kapnos را دنبال می‌کند.

شخصیت اصلی داستان به‌تازگی بحران‌های زیادی را تجربه کرده است. هویت او ضبط کرده‌اند و از کار اخراج شده و چیپ‌های الکترونیکی درون بدنش نیز از کار افتاده تا دسترسی‌اش به شهر را به‌طور کامل از دست بدهد. حال او باید قبل از اینکه این موارد برایش دردسر بزرگ‌تری درست کنند و هویتش به مزایده گذاشته شود، فرار کند تا جان سالم به در ببرد. در طول این مسیر Evan ماجراهای پرمخاطره و اکشن زیادی را پشت سر خواهد گذاشت.

یکی از بارزترین نکته‌های Foreclosed سبک گرافیکی متفاوتش است که دنیای سایبرپانکی بازی را به شکل جدیدی به تصویر می‌کشد. گرافیک و تصویرپردازی بازی مانند کتاب‌ها و داستان‌های مصور علمی تخیلی بوده و بااین‌حال سه‌بعدی طراحی‌شده‌اند. این دنیای آینده‌گرایانه با همین سبک جدید انگار شما را وارد صفحات یک مجله کمیک یا داستان مصور کرده که در نوع خود منحصربه‌فرد است.

گیم پلی ترکیبی از بازی‌های اکشن، نقش‌آفرینی و داستان محور است که روایت آن توسط فیلم‌های جذاب شکل می‌گیرد. شما علاوه بر دسترسی داشتن به کلت و تپانچه‌های آینده‌گرایانه، می‌توانید چیزهای مختلف را هک کنید. همچنین مانند بازی‌های نقش‌آفرینی، سیستمی برای ارتقا قابلیت‌ها و ویژگی‌های Evan وجود دارد که به‌مرور با پیشروی در بازی او را قدرتمندتر و خبره‌تر می‌کند. اگر یک بازی اکشن با داستانی عمیق در دنیایی سایبرپانکی می‌خواهید، Foreclosed گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cyberpunk 2077 و Cloudpunk را نیز بررسی کنید.
در ادامه برای دانلود بازی Foreclosed با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

FORECLOSED is a narrative-driven action-adventure set in a Cyberpunk world filled with action, suspense, and experimental augmentations. Follow the story of Evan Kapnos, his identity recently Foreclosed, stripped of his job, his brain implants and his access to the city Block-chain, he must now escape before his identity and implants are auctioned off.
FORECLOSED combines the playability of video games with the sleek visual aesthetic of comic books. Everything from game-play to cinematics are experienced within the stylistic framework of a graphic novel. Full screen and comic panel perspectives are seamlessly blended as you move throughout FORECLOSED’s Cyberpunk city, uncovering a gripping conspiracy story. Cutscenes are also interactive and transition smoothly between alternative game-play styles.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 643 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.