دانلود بازی Nerf Legends برای PS5
دانلود بازی Nerf Legends برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Nerf Legends برای PS5

پارسی گیم 30 آبان 1400 بدون دیدگاه
546 بازدید

دانلود بازی Nerf Legends برای پلی استیشن 5

یکی از جذاب‌ترین اسباب‌بازی‌های موجود، سلاح‌هایی با نام Nerf Gun هستند که فعالیت‌های فیزیکی مفرحی توسط آن‌ها رقم می‌خورد. ورود این سلاح‌ها به دنیای مجازی بازی‌های ویدیویی می‌تواند منجر به ساخت عناوین جذاب و سرگرم‌کننده‌ای شود. بازی Nerf Legends از استودیو FUN Labs Romania عنوانی جدید در سبک شوتر اول‌شخص بوده که بر مبنای همین NERF Gun‌ها طراحی شده و دنیایی عملی تخیلی و مهیج را برای گشت‌وگذار در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما در این بازی باید با سلاح‌های خود به نبرد با ارتش گسترده‌ای از ربات‌های آینده‌گرایانه بروید. تنوع بسیار بالای سلاح‌ها و همچنین دشمنانی که ملاقات می‌کنید، گیم پلی این بازی را به‌شدت سرگرم‌کننده و به دور از تکرار شکل داده تا لحظات خوبی را در آن سپری کنید. طراحی تمامی سلاح‌ها بر اساس مدل‌های واقعی NERF Gun انجام شده و شلیک با هر کدام، حس متفاوتی را به شما منتقل خواهد کرد.

مراحل مختلف بازی هر کدام در محیط‌های منحصربه‌فردی مانند جنگل، قلعه و یا ایستگاه‌های فضایی طراحی شده‌اند. شما به 15 مدل مختلف از سلاح‌های قدرتمند NERF دسترسی دارید که هر کدام قابلیت ارتقا و تغییر ظاهر نیز دارند. شما در طول بازی می‌توانید قدرت‌های موقت با جمع‌آوری برخی آیتم‌ها به دست آورید و برای مثال سرعت حرکت یا قدرت تیراندازی خود را بیشتر کنید.

از دیگر ویژگی‌های جذاب بازی بخش چندنفره آن است که دو تیم متشکل از 4 نفر را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. مراحل بخش داستانی به‌جز دشمنان رباتیک، معماها و موانع جذابی را نیز شامل می‌شوند که حل کردن آن‌ها نیازمند دقت و تمرکز به اجزای محیط است.مبارزه با Boss های چالش‌برانگیز نیز از دیگر بخش‌های گیم پلی بازی است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Apex Legends و Halo infinite را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Nerf Legends با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

NERF Legends thrusts you into a futuristic, sci-fi world where you’ll come face-to-face with legions of robot enemies and ultimate boss masters. Armed with a wide array of NERF blasters based on their iconic, real-world counterparts, you’ll thwart formidable enemies while being challenged to pull off the most impressive high-flying trick shots across a series of unique and immersive environments. Are your NERF skills up to the challenge to become the ultimate NERF Legend?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 4.24 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.